Daisypath Anniversary tickers

.: SHOPPING LAGI :.

Jumaat lepas aku gi shoping kat jusco.. ni aktiviti mingguan kalu x de keje ari jumaat. lunch hour kan lama tuh.. ape lagi.. gi la shoping kat jusco.. nasib la.. sape soh pindah opis dekat ngan jusco.. kaya la jusco pahni.. tiap2 mgg gi shoping kat sana.. kali ni aku gi ngan opismate aku.. masuk2 je jusco, dr jauh aku dh nampak dia tulis "BABY FAIR".. ish .. ni xleh jadi nih.. kena meng'fair'kan diri gak nih :D... aku heret skali opismate aku tu masuk sana.. padahal dia xde baby pn (masih bujang da...).. terpakse la dia ikut aku yg mmg gile shoping brg baby skang ni... tgk2 intai2 byk baju baby girl la... baju tuk baby boy, skit je... aku rembat gak la selai baju tuk anak teruna aku.. bule la pakai gi umah babysitter.. belek2 lagi, jupe lagi baju baby girl.. cantek nya pasal, aku rembat gak la baju baby girl tuh.. xpe la.. niat di hati nak kasi kat anak babysitter.. anak dia girl.. boleh la.. lgpn aku x kasi pe2 pn lagi kat anak dia.. pe slhnye kan.. wat pahle skali skala... berbudi la skit kat jiran terdekat..

dah abis belek2 baju, aku gi lak part mainan budak2.. mmg byk mainan tapi kebanyakan nye lum sesuai tuk baby la... aku beli la satu mainan ni...


mainan x tau yg keberapa ibu beli tuk asyraaf la..


dh rasa x best nk shoping kt sini, aku beransur la gi beratur nk byr.. tapi tiba2 lak dok tgh2 bratur tu ternampak lak kipas comel. mmg sesuai tuk letak kat mana2 je.. belek2 tilik2 pegang2, pahtu terus rembat la.. :D


kipas ni.. sesuai letak kat mana2 je... kat umah pn bule guna...


tret..tret..tret.... skali kuar resit kat cashier tu, 2 keping duit kelabu gak la terbang...

dh byr je, aku heret lagi opismate aku naik tingkat atas lak... mcm2 ada... wlpn mcm ada, tapi kaki aku ni dok mengarah gi baby department je.. belek sehelai.. cam comey je baju ngan sluar ni... tgk je harga, terus x jadi la nk beli.. mahal sgt... x padan ngan kecik.. aku ni bknnye kaya pn.. belek2 tgk2, pahtu aku terjupe la baju ni.. x mahal mana pn.. berkenan je, terus je la amik.. bajunye pn dh berkenan, harga pn dh berkenan.. wat pe lagi pikir pjg.. baju baby ni rase cam x berbaloi lak beli yg mahal2.. baby kan cepat besar.. tu yg aku cr yg sedang2 je...


baju ni nk pakai time gi kenduri wan..


baju ni tuk gi konvo alang asyraaf kat UPSI..


dlm aku y gkunun2nye x nk shoping byk aritu, ter shoping byk gak la.. terbang la 3 keping kelabu aku guna tuk shoping kat anak teruna kesayangan aku tuh... xpe la.. skali skala(ayat tu sll je dgr... tapi skang ni dh ber kala2 dah.hehehe)...

pahtu ade lak opismate aku kasi hadiah set anakku tuk asyraaf... tq bbyk rina... lain kali kasi hadiah lagi ek.. :D kasi yg besar2 lak la.. hehehe




0 Responses