~ SEAWAL PAGI @ OPIS ~



semalam, setelah di 'sound' kat bos psl aku sll dtg lwt, maka hari ni aku pn ter'datang' awal la plak... smpi2 je br sorang yg smpi.. hakim mmg sampai awal pn tiap2 pagi.. so arini aku ni geng hakim la.. dtg awl... tapi hari ni je la.. hehehe... esok2 x tau la leh dtg awal cam hari ni ke x... kebetulan pak din gi keje lwt hari ni.. tu yg aku bule dtg awal.. mintak dia je gi antar asyraaf kat umah babysitter... asyraaf skang ni dh makin nakal.. tadi masa aku tgh bersiap2 nk gi keje, dia asyik dok ajak aku main n borak2 jer... tapi ape bule buat.. xleh nk main2 sgt pagi2 ngan asyraaf.. petang nnt je la br bule main2 borak2 ngan asyraaf... anak ibu jangan nakal2 ek.. jangan jadi budak nakal cam shincan tu ek :D




4 Responses
  1. wasabe Says:

    hahaha..nnt org lak kene pnggil. pas kawen hr tu xpnh dtg awl lg. merah je seme..hahaha.. join club k,sue la nih.. =p


  2. $ue @nim Says:

    hahaha...no komen. :D tapi best gak kalu dtg lwt kan..kan.. :D


  3. syanaim Says:

    ::alala chomel..asyraf nak ngan ibu nas x?hihih::


  4. $ue @nim Says:

    bile tu asyraaf leh jupe ibu nas... ibu nas terlalu bizi la..xsmpt nk jupe asyraaf :D