Daisypath Anniversary tickers

.: 1'ST STAGE FOOD FOR MY BABY :.

semalam genap la umur baby aku 3bln.. arini baby kena gi klinik.. kena jarum lagi la tuh.. arini adalah ari pertama aku kenalkan baby ku ngan nestum (spttnye kalu ikutkan umur 6bln br leh mkn).. :D aku kasi jer sbb tgk baby sll gigit2 jari dia yg runcing comey lote tuh.. pahtu dia suke gigit bibir dia yg belah bawah.. kesian lak aku tgk.. mungkin baby nk makan kot.. smlm time dok berborak2 ngan jiran sblh, dia pn kata mungkin baby lapar kot.. sll je camtu.. tu yg aku kasi nestum pagi tadi.. mula2 nye takut gak aku nk kasi baby makan... takut perut dia xleh nk trima je lagi.. tapi aku try gak la...kasi nestum cair2 cam susu... nk tgk dl respond baby cmne.. kalu perut dia x meragam, bule je teruskan... kalu sebaliknya, terpakse la stop dl.. mak aku pn dah soh aku kasi baby mkn..di kata, aku zaman kecik2 dl pn umur 2mgg dia dh kasi mkn... :D:D kasi makan air beras... ptt la aku gemuk semacam jer.. ni mesti penangan air beras ibu aku nih (padahal mmg aku ni kuat makan pn).. hehehe.. tapi aku trs kasi nestum.. nestum beras la... camne aku nk kasi air beras... masak nasi pn jarang2.. time weekend je la sll masak sbb hasben ade.. kalu x, xdenye aku nk tunjuk kerajinan aku ni..

ptg nnt blk ni aku nk tny respond baby kat babysitter dia.. mane la tau kot2 dia ade wat hal ke arini..kot2 meragam kat umah babysitter... cuma sonotnye arini time aku gi antar baby kat umah babysitter, mata baby segar bugar je... siap bule gelak2 la gitu...sonot je aku tgk.... mungkin penangan nestum yg aku kasi tu kot.. GENDANG GENDUT TALI KECAPI, KENYANG PERUT SENANG HATI... hahaha...



:: sonot tgk anak membesar depan mata. wlpn kadang2 tu macam2 rase ade.. geram...tensen... sakit hati.. suka... sonot tau.. sdiri rase baru tau camne...




0 Responses