.: HAK MILIK PERSENDIRIAN :.

hari2 minggu ni, aku hanya mahu menghabiskan masa bersama keluarga je.. arini x payah la kejut baby asyraaf bgn awl semata2 nk kena tinggal kt umah babysitter.. bule la dia layan tido skit.. tu pn dok syok layan tido ngan abah dia lagi tuh.. ish3x.. LIKE FATHER LIKE SON... biarkan je la... ari minggu je bule camni.. kalu ari keje, kol730 aku dh kejutkan.. ape x nye.. nk mandikan baby lagi.. nak siapkan brg2 baby tuk bwk gi umah babysitter lagi... mana sempat kalu bgn lwt.. arini, sementara baby ngan abah baby dok tgh melayan tido(anak ngan abah dok tido kat ruang tamu), smpt la aku kemas2 umah jap.. teringat lak yg aku dh lama x kemas bakul pakaian baby.. dh byk baju2 baby yg dh x muat.... ni dh nk kena asingkan baju2 yg bule pakai lagi ngan yg dah x muat.. xde la bertimbun sgt bakul asyraaf tuh... smbl2 kemas tu, smpt la aku snap gmbr barang2 persendirian baby asyraaf.. nnt leh tunjuk kat baby bile dia dh besar... brg dia xde la byk mana pn...


koleksi botol susu asyraaf. sbnrnye ni dh guna pn..cuma masuk kotak blk sbb nk amik gmbr.. :D


tilam ngan bantal bucuk asyraaf tmpt asyraaf beradu.


set tilam+bantal, bakul baju, bakul kecik n bakul sedang hak milik asyraaf..ni hadiah dari 'umi' asyraaf kat kg.. TQ...


ni la bakul tmpt tuk letak pakaian asyraaf..





0 Responses