KIPAS BESAR

korang mesti tertny2 ape tu kipas besar.. sebenarnye kipas besar tu alah benda bulat yg kat gmbr bawh tu.. hhehehe.. sbnrnye tu nama yg anak sulong aku yg bagi.. aritu mase gi mana tah, ade la dia tgk kipas kecik yg camni la gak lebih kurang bentuknya.. sbb tu la bile dia tgk benda bulat yg aku pgl buai pusing dia panggil kipas besar...hahaha...  nmpk sgt la aku x penah bwk anak gi fun fair or main benda gini2 ni.. :D... mula nya aku x faham ape yg dia ckp kan tu.. tapi bile dia tunjuk, br la aku faham ape tu kipas besar...


 
gmbr ni je yg ade gmbr kipas besar tu.. jadi aku tepek je la... :D


yg ni plak gmbr mase dok dlm kipas besar... sbnrnye asyraaf takut.. tapi cover beb... hahaha... 





WORDLESS