.: MAJLIS PRA-RAMADHAN :.

arini ada sorang x-opismate aku, ayu ade buatkan puding tuk budak2 opis ni... org baru dapat gaji. dpt la blanje puding kat kwn2 opis ek.. :D byk tu dia bwk puding.. sampai ke petang pn x abis lagi.. ade dok simpan dlm freeze lagi tu.. dia buatkan puding kastard ngan puding caramel.. x tau la dia yg buatkan ataupn org lain yg buat...yang pasti mmg sedap ssgt... aku lagi suka puding kastard sbb x muak sgt kalu nk banding ngan puding caramel.. kitorang kat opis ni berkelah sakan la tadi.. mentang2 la bos xde... hahaha... ni ala2 majlis makan2 pra-ramadhan la nih.. sbnrnye tu puding tuk promosi jualan kat PARAM a.k.a pasar ramadhan nnt.. ayu yang jugak bini faisal sorang ni mmg rajin kalu bab2 wat makan ni.. sbb tu la laki dia sihat.. sbb ayu rajin masak.. :D:D ok la tuh ayu..wat bisnes sdiri.. nnt aku nk gi serbu gerai dia nnt.. mana la tau ade free ke... hihihi

jom kita pakat2 gi serbu gerai mex ayu nnt kat PARAM sec9 shah alam.. macam2 ada...


:: ayu, x dpt pe2 ke kite tlg promote nih.. :D




0 Responses