.: TETAMU ISTIMEWA KU :.

arini gi amik mak kat KLIA... arini x cuti pn.. just bgtau HR aku masuk keje lwt sbb ade hal.. isi borang kuar je la... xpe kalu kejap... kalu lama tu yg kena apply cuti tuh.. ni la kelebihan yg ada kat kompeni aku keje skang ni.. alhamdulillah..

mak aku dtg ngan ayah n macik aku.. diorang akan bertolak gi Mekah mlm esok.. sbnrnye kalu nk soh diorang naik bas Tabung Haji, ade je kat KLIA nuh.. tapi kesian plak kat diorang.. kalu naik bas Tabung Haji, mmg free jer.. cuma nye diorang kena gi Kompleks Tabung Haji yg kat Kelana Jaya tu la.. baik aku je gi amik diorang.. wat blk umah aku dl.. kasi diorang rehat2 kat umah aku dl la sehari..

anak aku awl la aku antar gi umah ngasuh arini.. adik je yg gi.. abg nk ikut aku gi amik tokmek dia.. xpe.. jgn nk ikut aku gi keje sudahhhh la..


:: mood nk berbelog agak merundum buat masa skang...



.: Hadiah untuk diri sdiri plak :.

alhamdulillah..
kali ni aku beli hadiah tuk diri sdiri plak.. sbnrnye beli bln lps lagi.. tapi br nk bukak crite.. ni hadiah tuk diri sdiri dari diri sdiri jugak..


al-quran digital

so, skangni, benda ni la cikgu mengaji aku.. nk gi cari ustaz/ustazah, byk kekangan yg ada.. ada benda ni pn dah sedikit sebanyak membantu aku.. bukan tuk aku je, free muqaddam lagi tuh.. bule la bg kat anak teruna aku.. suke la tuh dia dpt lagi satu muqaddam.. asben aku pn rajin gak guna benda ni.. diharap dengan ada nye benda ni bule membantu kami menjadi hamba yg rajin... rajin mengaji la..



:: smlm masa nk ajar anak teruna aku ngaji, dia dah soh aku belikan tmpt lapik muqaddam dia.. skang ni aku guna bantal je la tuk alas muqaddam dia..



.: Hadiah buat si abang :.

alhamdulillah...
aritu aku ade belikan set al-quran tuk anak aku.. ni kira hadiah hari raya la ye... baca kandungan dia, cam ok jer.. tu yg beli.. pahtu tgk zue dah beli dl dari aku, lagi la yakin yg benda tu bagus.. satu pelaburan yg berbaloi la harapnye..




bile wat blk bg kat anak teruna aku, dia suka ssgt.. skang ni rajin mengaji muqaddam.. alhamdulillah.. dah hampir sebulan, ade peningkatan yg positif.. skang ni aku br je guna 3 brg.. muqaddam, buku1 ngan cd lagu..cuma yg dia suke muqaddam ngan cd lagu je la.. tunggu la satu2 kan.. si adik pn bile dengar lagu tu tersengih2 sorang..


:: gambar tu aku amik kat sini ok..