Daisypath Anniversary tickers

.: NAIK PELAMIN TUK KE DUA KALINYA :.

mesti korang saspen je bile terbaca title blog nih.. .saje je..bikin gempak skit....

smlm lps hasben aku blk dari mancing ikan, aku laju je ajak dia gi kenduri.. sbnrnye aku tau kalu dia blk tu, kompem laparnye (aku pn sebenarnya lapa gak :D)... mls masak nye pasal, tu yg ajak gi makan kat kenduri je.... hehehe.. kebetulan ada kenduri opismate aku kat sec4 shah alam.. dekat je la.. makan kat sana je la.. aku mula la bizikan diri siapkan baby asyraaf... aku pakaikan asyraaf baju br(br beli time shoping kat jusco jumaat lps).. br la nmpk comey skit anak ibu nih.. aku pn pakai baju baru gak (bj ni dh lama jahit sbnrnya cuma x pakai je lagi).. smpi je kat tmpt kenduri, orang dh start kemas2 la.. tapi sempat lagi la aku makan ngn lahapnya... :D.. aku igtkan kenduri kat sini sama cam kat tmpt aku... kalu kt tmpt aku, smpi ke malam pn ada lagi.. lain tmpt lain caranye kan... wlpn sudah agak lwt kau smpi tmpt kenduri, sempat lagi la bergambar ngan pengantin baru.. leh la wat kenangan naik pelamin bertiga lak.. :D


asyraaf nangis.. x sbr nk gi jln2. sll dok terperuk dlm umah jek.. :D


muka lps kena pujuk...cutenye ank ibu ngn baju baru lak tuh...


bergambar kenangan ngan pengantin baru..


1st gmbr bertiga... x mkn lagi nih.. posing ngan perut lapa.. :D






src="http://signatures.mylivesignature.com/54488/186/F34EACCDEBC0A4F663685320249DDA92.png"

style="border: 0 !important; background: transparent;" />
0 Responses