.: PELIK TAPI BENAR :.


korang2 tgk x berita kat tv malam tadi?... pasal sejadah berdiri tu la... sejadah tu berdiri seolah2 berdiri dalam bentuk seperti saf solat. pelik bin ajaib kan.. wlpn pelik bin ajaib, benda tu mmg berlaku pn.. bukan dongeng... ape petanda yg TUHAN nk tunjuk kat kita sume ummat DIA. dunia akhir zaman dh skang ni... macam2 benda pelik jadik... ade org kata tu petanda dunia nk KIAMAT.. macam2 la desas-desus dari mulut orang ramai.. ALLAH MAHA KAYA LAGI MAHA MENGETAHUI.. hanya DIA yg tau semua tuh... kita ummat dia yg serba kekurangan bersiap sedia la untuk menghadapi ape jua.. byk2 kan la amalan dAn pahle supaya bule jadi bekal kelak(aku sdiri lum cukup lagi pahle... rase skit je pahle aku wat)..





0 Responses