Daisypath Anniversary tickers

.: MAKAN2 @ OPIS :.

sbnrnye ni bkn makan2 sbb aku dh berapa pose6. lum lagi raya... he3x. tapi saje je takut time nk wat makan2 tu bajet dh abis.. so, wat awal la skit.. mgg ni br 4 hr je pose... :D
aku saje je pesan kat budak2 opis aku jgn bawak bekal... sbb aku nk masak n makan ramai2 kat opis.. aku bajet sume ade.. skali, ade gak yg xde.. xpe la... aku just sempat masak skit je la.. antara menu yg aku semapt masak :

> nasi dagang
> gulai ikan aya(kalu belah luar org panggil ikan tongkol)
> acar timun
> sambal ikan
> agar2 santan
> kek batik

ini je la smpt aku masak.. tu pn aku masak belah malam. kalu nk masak pagi, jwbnye x dtg keje la aku. hehehe... so, dpt la mereka2 kat opis ni merasa masakan aku yg ala2 besa je.. tapi bule la jadikan habuan perut time lapar :D








0 Responses