:: MINTAK BANTUAN ::

sbnrnye mslh ni dh lama jadi.. tapi sbb br skang aku dh cam buntu nk wat camne, tu yg nk mintak bantuan blogger2 sume.. mana la tau kot2 menjadi.. mslh ne begini.... anak teruna kesayangan aku tu mmg sensitip skit kulit dia.. pantang kena gigit semut ke, nyamuk ke, apa2 yg senagkatan ngan nye ke, mesti merah2.. pahtu nak ilangkan kesan merah tu, mak ai, lama ssgt... dah ilang kesan merah tu, jadi lak itam... smpi la skang ni ade tompok2 itam parut gigitan alah nih... dh macam2 ubat aku sapu.. org kata sapu minyak yuu yee, xjadi gak.. sapu minyak kelapa dara, x jadi gak.. sapu ubat gigi, xjadi gak.. sapu minyak tyt pn x jadi gak.. ape lagi ek.. skang ni x tau la nk sapu ape.. last2 aku biar je camtu... ade blogger yg bule bantu aku x.. dah buntu nih..





0 Responses