Daisypath Anniversary tickers

:: COUNTING DOWN...hehehe ::

xde ape yg aku nk post arini.. arini disebabkan ari jumaat, aku rase cam nk blk awl lak la..hehhee... tadi dh la time lunch hour kuar lama giler.. kol3 lebih br masuk.. lantak ler.. sbnrnye tadi aku gi JPN.. kunun2nye nk antar borang.. skali slh tmpt la.. kena gi pej pendidikan daerah yg kat sec19 la... mane la aku tau ade lagi satu opis dia.. igtkan kat sec4 je satu2nye pej pendidikan... xpe la.. later2 la aku gi kalu kat sec19... pssst.... sbnrnye aku ade iview esok.. kat je ngan umah aku.. kalu dari umah, dlm 10 minit pn leh smpi kot... doakan aku berjaya k... suke sesangat ni kalu dpt kat sana.. :D

skang ni aku dok hitung saat2 nk blk je.. tunggu kol 530 la..skang ni aku dh leh blk awl... rime keje tukar lagi la... start kol830(tapi aku x penah smpi pn kol 830.. lwt je memanjang.hehehe) n blk kol 530(blk tu mmg ontime la.. kikiki)... ade lagi beberapa minit ke jam 530 nih... nk kemas2 la nih..





0 Responses