.: AIRSHOW :.

sabtu lepas, aku x lepaskan peluang tgk airshow kat TUDM subang(kat umah aku la tuh..aku kan dok quartes tudm subang..). aku tgk dari jauh je.. x gi dekat pn.. malas nk jalan jauh.. lgpn sabtu aritu airshow tu star lwt da.. matahari dh atas kepala... kesian lak kat baby asyraaf kalu gi arak kat tgh2 panas.. dh la tgh demam.. mkn bertambah demam la jwbnye.. so, aku dok lepak kat playground kat umah aku je la.. dok kat pondok kat sane je la dh nk tgk sgt.. mmg best tgk pilot2 tu wat show.. x sngka lak, pilot mesia ni pn berbakat besar gak wlpn lagi ramai pilot US yg wat airshow tu(hasben aku bgtau.. mesti dia tau sbb dia keje sana...).. jom kite layan beberapa keping gmbr yg aku sempat amik..mmg ssh nk amik gmbr.. laju siot jet2 tuh.. ssh nk amik gmbr tu sbb bunyi enjin kat tmpt lain, tapi jetnye dh dok tmpt lain.. ni je la gmbr yg telah ditapis n bule nmpk agak jelas la.. yg lain nmpk awan je .. kalu x pn, blur..hehehe.. cameraman x profesional katakan. :D









disebabkan airshow ni, aku tersangkut dlm jem selama sejam lebih gak la... sll kalu nk kuar ke pintu utama, 10 minit je.. kali ni sejam lebih.. hadoi.. anak teruna aku pn sempat skali lelap... seb baik x meragam jer.... dah la panas dlm kete.. akon lak x padan ngan panas kat luar.. x sejuk langsung... ape2 pn, aku enjoy la tgk airshow tu... dpt la aku 'berkenalan' ngan shukoi n thunderbird.. :D





0 Responses