Daisypath Anniversary tickers

.: FREE FOR LIFE :.



mmg sll kalu masuk kete je, akan ku pasang radio. biar DJ radio tu menemani aku sepanjang masa.. xde la boring sgt time drive.. tambah2 lak drive sorang2..smlm mase otw blk keje, aku ade terdengar berita kat radio sinar.Fm yg aku rase mmg best bangat... pasal ade org terberanak kat dalam flight AirAsia tu... baca paper arini pn ade gak... aiiiiii........ tuah ayam nampak di kaki, tuah manusia sape yang tau kan... ni la tuah namanya.. beruntung wanita yg bersalin dalam kapal AirAsia ni.. mak ngan baby dpt tambang free gtu... sume org mesti nk kalu dapat camni gak kan.. aku pn nak gak kalu bule(nak tambang free je la.. terberanak dlm flight tu, x nak la.. ).. hehehe... kat sini aku rase cam nk je puji anak2 kapal AirAsia nih sbb berjaya menyambut kelahiran baby dlm kapal diorang... cayaaaa la anak2 kapal(tuk kapal terbang yang terlibat je la. :D).. anda sume bukan saja anak2 kapal, tapi juga nurse masa tuh.. nak tau brite selanjutnye, baca la kat dlm paper arini... :D


terpikir gak aku pasal part tempat lahir kat dlm surat beranak baby nnt.. ape ek dia letak kat ruangan tuh... mmg diorang dihantar ke hospital putrajaya tuk rawatan selanjutnye.. tapi baby tu lahir kat dlm flight... adakah dlm surat beranak nnt dia tulis "dlm pesawat AirAsia"... ataupn "hospital putrajaya.. "..





0 Responses