:: DEMAM ::

aku rase ssh ati btl la skang ni.. psl anak teruna aku tu la.. demam dia x baik2 lagi.. risau gak musim2 skang ni... mcm2 demam ade.. tapi time aku gi klinik, doc kata dia demam biase je.. tu yg herannye.. tapi demam baby asyraaf ni cam pelik je skit.. siang ari dia ok jer.. siap bule main2 lagi tuh.. tapi masuk je belah malam, mula la merengek.. demam dtg lagi la(dah hampir seminggu demam camni...).. malam kelmarin, tiba2 je badan dia panas ssgt.. tido pn menggigil.. aku selimut la dia. .tapi aku igt lagi pesan doc mas agi klinik mgg lps.. kalu badan anak panas ssgt, jgn di selimut.. nnt haba dlm badan x kuar.. kang lain lak jadinye.. pelik btl la demam ni aku rase.. pahtu aku crite la kat abg aku pasal demam baby asyraaf ni.. dia soh aku kasi air kelapa.. kot2 demam campak je(xtau la sume tau ke x ape tu demam campak.. tapi kalu aku, pgl demam campak jer.. demam ala2 chickenpox tu la.. sama tp x serupa.)... dah kasi kelapa(baru dua kali kasi la), tapi x de nmpk ape2 perubahan pn... cuma pagi tadi je aku tgk baby asyraaf dah x panas sgt... lega la skit hati aku ni.. wlpn demam dh beransur baik, tp tp aku kasi ubat demam gak.. takut nnt dia meragam kat umah babysitter dia jer.. nk tgk mlm ni lak.. kalu dia demam lagi, mmg esok aku nk bwk dia gi klinik lagi la.. dah la sejak demam ni dia dh kurang mkn.. soh makan pn kadang2 kena pakse... makin susut la badan dia nnt.. :( risaunye... ade x kekawan bloggers yg mengalami situasi camni.. klau ade, camne korang wat tuk atasinye..





0 Responses