:: CodeIgniter VS Magento ::

CODEIGNITER

VS

MAGENTO


ala.. kena study lagi.. malassssssnye.. aku plg x suke bab2 study nih. mmg sejak dr zaman dulu2 kala lagi bab study la yg plg aku x gemar..... kalu aku study, byk stado dari study la... camni la gak situasi aku skang ni... br je start baca dua tiga bris, mataku dah jadi kelabu.. pahtu mula la sakit2.. pahtu kalu dah sakit mula la nk zZzZzZzZ.. :D... dah parah penyakit aku skang ni.... ape tu codeIgniter n Magento pn aku x tau hapa pn lagi... camne tuh... mmg depan bos dah blk.. mati la aku nnt.. aisheh..... ape ye aku nk ckp kat dia nnt... nk tgk sample dia pn x tau camne nk install menatang nih.... tny opismate pn, x dpt nk membantu sgt..sbb diorang p nx tau...



sumber :
http://codeigniter.com/
http://www.magentocommerce.com/





2 Responses
  1. is-nanie Says:

    hebatnye kaksue...

    is pon tak penah tau kewujudan mende2 tuh..
    dok buat asp.. php je skrg.. heheh


  2. $ue @nim Says:

    tu la... kaksu pn x tau kewujudan alah ni kalu 5zal x bgtau... tapi kena studi... aisyeh... malas nye... sll kalu dl, is yg kena bab2 study ni... :D tapi skang ni, xde org, kaksu la yg kena.. :(