Daisypath Anniversary tickers

:: WEEKEND YANG TAK BEST::

weekend aritu aku x dpt la nk memblogkan diri...aku demam sejak ari jumaat lagi.. hr ni pn masih rase lemah2 lagi badan..panas tu dh xde la.. ni bkn H1N1 ek.. xde simptom2 H1N1..just demam je..selsema ke, batuk ker, tu sume xde.. ni gak bukan demam denggi.. ssb aritu dahgi klinik..doc dh sahkan aku ni demam besa je.. time gi klinik sabtu aritu, suhu badan aku dh catat 39 darjah selcius... doc suggest soh cucuk je... xkan la aku nk mkn ubat kan.. aku kan pose (tahun ni nk pose penuh lagi kalu bule. he3x).. wlpn demam, aku x nk bukak pose.. tapi bile pikir blk, baik cucuk je.. doc ckp bile cucuk ni, demam cepat skit baik..last2 sabtu aritu lebih kurang jam 3 ptg, bontot aku pn jadi mangsa kat doc tu.. mangsa jarum dia.. seb baik doc pompuan..

balik je kat umah, aku sekeluarga terlentok kat depan tv.. aku ngantuk ssgt .. mungkin sebab penangan ubat tadi kot.. sabtu aritu aku x masak tuk berbuka.. beli kat pasar ramadhan je.. kesian kat laki... hari2 makan bungkus.. ape kan daya ku... arini aku kat opis x wat keje pn.. dari pagi smpi skang ni br bgn tido.. ngantuk + sakit kepala + sakit2 urat saraf badan ku...

semalam, dlm demam2 pn, aku kena berjaga gak... anak teruna aku x nk tido la... malam2 bute dia dok ajak berborak2 ngan dia.. adoi..sakit nye ati. lagi kite marah kat dia, lagi la dia gelak.. bile tgk dia gelak x jadi aku nk marah... do, mlm tadi dlm demam2 pn aku gagahkan gak la menemani anak teruna kesayangan aku.. bersahur pn terpakse riba dia atas pangku.. time makan, cam meleleh je air liur dia.. mungkin terliur kot.. :D
kol 630pagi br dia tido.... aku pn turut tertido... kol730 tersedar bile hasben aku kejutkan... asyraaf pn turut tersedar..bgs la.. x payah la aku nk kejut2 dia lagi..
celik je mata, aku terus siapkan air mandian asyraaf. pahtu mandikan dia dl... dh siap sume tu br aku mandi..seb baik dia x nangis time aku tinggal gi mandi.. aku kasi je mainan dia.. dok main sorang2 la..kelam kelibut gak la aku tadi..bwk keje dtg keje pn terhuyung hayang.. cam org mabuk...

arini rase cam nk amik mc je.. seharian aku tido je... petang2 ni je br aku bgn.. kang ape lak kata 2nd bigbos lak.. x pasal2 aku kena pgl tuk kali ke tah brape kali..aku dh sll kena pgl sbnrnye... nk gi klinik lagi??? tp rase cam nk jalan gi klinik pn malas... badanku lemah sekali... blk umah nnt camne la ni ek... hrp2 bule la aku drive ngan selamat nye blk nnt..

ni la crite aku yg mmg x sonot weekend aritu...



:: kena cucuk, agak2nye batal pose ke x ek.. musykil nih.. aku ni kurang skit pengetahuan camni...





0 Responses