:: MOOD BALIK KG.. BUKAN MOOD RAYA ::

skang ni aku cuma xcited nk blk kg sbb lama x blk kg.. sejak aku dtg lps bersalin aritu, lum penah lagi blk.. ni br nk blk kg.. org kat kg pn dh rindu kat aku (padahal rindu kat anak teruna aku.. hehehe)... smpi arini, dh 25 ramadhan dh pn... aku lum merasa mood raya pn lagi.. just mood blk kg je.. mood raya ku ilang.. persiapan raya??????? xde persiapan raya yg aku buat thn ni.. sptnye dah siap sume persiapan raya skang ni... memandangkan aku skang ni dh ada anak, lagi ptt siap sume persiapan tuk ank aku tuh.. persiapan last minute la nmpk gaya nye.. sbb tu la mood raya xde kot.. thn ni aku rase raya yg ke2 kali nya x best.. 1st skali masa aku beraya sorang2 kat umah sbb mak aku gi mekah.. time tu raya haji.. pahtu 2nd nye raya thn ni.. sllnye aku kalu bulan ramadhan, x sahnye kalu aku x gi shoping.. tapi thn ni aku xleh nk shoping sbb dh berabis kat 'besi buruk' aku tuh... tu la kalu dh bela 'besi buruk'.. ape bule buat.. kuih raya pn buat sdiri n sikit je.. sume ni gara2 nk cut cost.. duit raya thn ni pn hasben aku yg sediakan.. anak2 buah aku kena trime je la brape aku kasi duit raya thn ni.. baik dpt dr x dpt langsung.. so, jgn nk demand2 duit raya ngn makcik n pakcik mu ni k.. aku????????? x tau la kat mana peranan aku skang ni... xpe la.... sabar... sabar....

thn ni aku plan nk dok umah jer... mood raya ku ilang... lg2 skang ni aku masih menunggu benda yg blum pasti dpt.. btl la org kata.. "PENANTIAN SATU PENYEKSAAN"... mmg btl2 terseksa la... kwn2 opis ku tentu tau ape yg aku tunggu2 tuh.. dan pastinye diorang pn sama cam aku gak.. diorang pn dlm situasi sama cam aku... adeh....


bila la agaknye aku nk dpt durian runtuh... huhuhu...





2 Responses
  1. anis Says:

    sabar lah ye kak su...kite pon tkde rase sronok ape pon nak raye...sronok sbb ade haziq je raya nih...

    kite ade tag kak su...pg lah tgk kt blog kite k...:)


  2. $ue @nim Says:

    hehehe...thn lps beraya ber2..thn ni beraya ber3 lak... mesti sonot si haziq tuh kan.. pahni asyraaf leh ajak haziq gi kutip duit raya.. :D