Daisypath Anniversary tickers

:: EDISI RAYA AIDILFITRI ::

edisi raya... :D raya aritu aku terpakse la tukar plan awalku(plan awl nk beraya kt umah aku dulu.. tapi x jadi la..).. terpakse la beraya kat umah hasben aku dl sbb nye abg aku blk kg raya ke3.. kang kalu blk umah aku dl, x smpt lak nk jupe dia.. xpe la.. raya haji nnt la kat umah aku dulu... kuat sgt jalan2 gi beraya, raya ke3 tu baby asyraaf ter'demam' lak... ish3x.. kesian lak kat dia.. org lain xleh nk amik dia... ngan abah dia pn sama gak.. dok lekat kat badan aku je.. penat btl rase aritu.. dok layan kerenah anak teruna aku yg demam tuh.. dh la demam, naik ruam lak tuh dlm mulut (mungkin sbb badan dia panas sgt kot.. tu psl la naik ruam dlm mulut dia...) kesian je time tuh.. nk makan x leh.. nk minum pn x leh... nk tido pn xleh (sbb perut lapar).. seb baik mak aku gi amik air penawar kat sape tah.. kat2 ngan umah aku gak... kebetulan time baby asyraaf demam tu kt umah aku ade wat kenduri skit(kenduri arwah je).. aku nk tlg ape2 yg patut pn x leh.. asyik nk merengek jer... dah la umah hasben aku pn ade kenduri gak.. spupu dia kawen.. so, terpakse la aku dok kat umah aku, hasben aku blk umah dia.. nasib la kakak aku ade.. dpt la dia temankan aku sepeninggalan hasben aku nih. :D dia la jadi teman tido aku.. bule la gilir2 jaga anak teruna aku tu(tq la kak yah.. jasamu tetap akan ku kenang).. mmg kalu demam, merengek je la keje dia... seb baik la anak aku ni demam.. leh gak la ckp sbb anak demam kalu mertua aku tny napa aku x blk sama... sbnrnye aku lagi suka dok umah sdiri.. hehehe... bule ngada2 skit ngan mak aku.. petang khamis aritu, hasben aku dh dtg amik aku la.. thn ni cuti 8 hari, adil la... 4 hari kat umah aku.. 4 hari lagi kat umah mertua... selebihnye tu kat umah sdiri la kat subang..





2 Responses
  1. nasya naim Says:

    ::amboi..bestnyer cuti dia..hihi::


  2. $ue @nim Says:

    best pn ade .. xbest pn ade... tapi nk lagi best, kalu dpt duit raya.. hahaha.. jgn x tau..kaksu pn ade dpt duit raya gak tau.. bos asben kaksu kasi.. bos sdiri??? jgn mengharap la.. nak lagi2 best kalu dpt gi open house...hehehe...