.: LAMBAT LAGI KE?? :.

petang2 ni aku rase cam x sabar lak nk blk... mmg kalu belah2 petang, mmg otak aku dah xleh nk tumpukan kat opis sgt dh.. asyik pikir umah je (umah ajak balik, opis halau soh balik.hehehe)... dok tgh pikir nk bbuka ngan ape arini... ermmm... hasben aku request soh wat sambal pauh tuk dia (pauh tu bahse kelate.. pauh = mangga :D).. nk pikir menu lain lgtuk bbuka nih... x kan la nk makan sambal pauh tu je semata2.. smlm aku x masak.. sbb dpt undangan makan free.. :D... smlm bos aku bermurah ati nk wat majlis berbuka pose tuk kuli2 dia (tq bos sbb blanje mkn... kalu leh mkn free lagi lain kali, best gak kan.. :D)... so, berbuka ramai2 (ramai ker????) ngan opismate la kat Klang Executive Club.. aku blk umah dulu la.. blk ambik hasben n baby dulu (seb baik hasben x keje arini.. kalu x, kompem x leh nk join.. sll kalu keje, dekat2 nk bbuka br la dia smpi).. x sanggup aku biarkan hasben aku berbuka sengsorang kat umah..

sambil2 wat keje(wat keje ke???hehehe), aku pikir menu tuk arini. so, ni la menu tuk arini :

- nasi putih
- udang goreng mentega(1st time nk wat nih. hopefully jadi..)
- ayam masak halia
- ikan siakap goreng
- sambal pauh
- sayur goreng
- kurma
- kuih tepung pelita(mmg fabret aku. tapi beli kat param je la)

ni je la yg tekak aku rase nk makan tuk berbuka arini.. hrp2 sempat la masak tu sume..





4 Responses
  1. is-nanie Says:

    makan mewah cam last year ke?
    atau kali nih ade bajet2? hihihi..


  2. $ue @nim Says:

    thn lepas kaksu x igt la cmne.. sbb sll dulu2 berbuka kat alamanda je.. sbb tiap2 arini kat sana.. :D kali ni mkn bufet... makan smpi perut nk pecah pn xpe.. kena mkn byk2...mkn free nih.. :D.... aritu bos dpt lucky draw... x tau lak ape hadiah dia sbb wife dia yg amikkan...kalu dpt hadiah cek 1juta best gak.. dpt la dia kangsaikan hutang2 kita n mana tau dpt bonus ala2 merasa duit raya.. mana aci korang2 yg keje gomen je dpt bonus.. :D


  3. is-nanie Says:

    maksud is.. bukan buke pose.. yg jamuan raya kat KEC jugak tuh...
    hm.. lucky draw ke... loteri?? hahahahahaha...

    ala.. bonus tuh xkonfem lg la... :(


  4. $ue @nim Says:

    kali ni mkn bufet la... tp x best sgt pn.. lauk x byk.. org yg banyak... gi nk amik makanan, lauk2 dia byk dh abis.. kitornag smpi lwt la skit... pe pn, sedap lagi mkn kat umah.. leh je suke ati nk mkn pe. gi beli je kat pasar ramadhan.. loteri????????... hahhaa.. kedai loteri tutup buln pose nih..