Daisypath Anniversary tickers

:: SELAMAT MENDUDUKI PEPERIKSAAN ::

hari ni sume calon UPSR akan menduduki peperiksaan tersebut... teringat aku kat anak buah aku yang sorang ni... dia pn salah seorang daripada calon UPSR.. so,

selamat menduduki peperiksaan UPSR

la kepada sume2 calon ekspecially kat 2 org anak buah aku.. hrp2 along n awin dpt la buat yg terbaik.. hopefully result nnt akan menggembirakan sume keluarga.. mesti bangga mak ayah kalu dpt result yg menggembirakan.. mesti ramai org akan ckp kat mak ayah,

"pandai la ko didik anak.. sume bijak2.."..

tu sll aku dengar la.. yg x selalu dengar, x tau la nk ckp :D





2 Responses
  1. CtQatrun Says:

    aku ingatkan ko yang exam..hehe


  2. $ue @nim Says:

    aku yg tua bangka ni??????? hahaha... apo la ko ni.. eh.. camne ko bule jupe aku nye blog a.k.a dairy merapu aku nih.. :D