::TAG DARI MAMA HAZIQ ::

saje je ni..smbl2 dok tgh xde keje nih. belek2 la blog org lain.. saje je nk jwp tag dari mama haziq.. nk mengisi masa lapang katakan..nk blk lmbt lagi. skang ni br je kol3.. layan je la.....

The rules of the game get posted at the beginning. Each player answer the question about themselves. At the end of the post, the player then tags 5 people and posts their name. Then goes to their blogs and leaves them a comment. Letting them to know that they have been tagged. Let the person who tagged you know when you’ve posted your answer. So now, on to the questions…!!



1.What were you doing 5 years ago?
5 year ago??... mase tu aku rase aku br je abis blajar.. dok tgh melepakkan diri kat umah smbl2 jadi penternak badan yg berjaya.. hehehe.. btl2 berjaya setelah aku mencapai berat badan 60kg..hahaha... skang ni dh lama x timbang la.. :D

2. What are 5 things on your to-do list for today?
1. dok surf tenet...
2. dok chat ngan yani.. kak mer... hamba717.. n kekwn lain.. (mmg dasar suke cating la nih)..
hehehe
3. same gak ngan mama haziq gak... blogwalking kawan2..
4. petang nnt, nk singgah PARAM beli makanan berbuka.. beli je la.. stok dlm peti ais dh xde la.. mls nk beli lagi sbb esok luse dh nk blk kg la.. smggu cuti tuh.. :D
5. br je lepas gi tukar duit raya kat RHB bank kat ngan opis aku.. mlm ni, misi mengisi duit raya dlm sampul la plak.. :D

3.What are 5 snacks you enjoy?
1. rojak buah... sodappppp nye... lama x makan nih... nk beli kat PARAM ptg nih...
2. kopok losong..lagi2 kalu pekena kopok losong tganu ngan kopok mokna.. wan... request tuk lps raya nnt..ahahaha...
3. cococrunch... dh lama dok dlm almari dapur umah aku..tapi x smpt nk mkn lagi.. :D
4. agar2.. agar2 ni dah ada dlm peti ais aku.. agar2 kek yg ku buat aritu tapi x jadi.. hahaha... mmg x reti wat kek la aku nih..
5. mentos... my fav tuh...

4.What are 5 things you would do if u were a Billionaire?
1. sama cam mama haziq... mesti la nak setelkan sume hutang2 yang ade...
2. beli rumah gak tapi x nk yg besar.. teres 2 tingkat pn ok la...
3. nk beli tanah... bule wat pelaburan jangka panjang tuh.. melabur dlm hartanah mmg menguntungkan...
4. nk wt bisnes sdiri.. tapi bisnes ape ek???????? x kesah la.. bule masuk share kakak aku pn jadi la...
5. nk kasi kat family... ala2 balas jasa diorang la....


5. What are 5 jobs you’ve had?
1. senior programmer at Markpulas (2006-now)
2. trainner programmer at ERP21 (ogos 2005-feb 2006)
3. isteri kepada Mohd Hasarudin n ibu kepada Muhammad Haris Asyraaf
4. penternak badan (till now)
5. pengangur terhormat...

5 person to tag
1. sapa2 je yg nk buat tag nih..
2.
sapa2 je yg nk buat tag nih..
3.
sapa2 je yg nk buat tag nih..
4.
sapa2 je yg nk buat tag nih..
5.
sapa2 je yg nk buat tag nih..


kesimpulannye, sesape je yg nk wat tag ni pn bule.. x dikenakan syarat dan terma.. :D





0 Responses