Daisypath Anniversary tickers

.: I'M BACK :.

dah lama aku x post pe2 kat sini.. sejak blk kg aritu, aku x berkesempatan nk berblog... bukan takat berblog je x smpt, nk pegang laktop pn x smpt... sibuk beraya la katakan..hehehe.. time raya ni je la smpt nk gi beraya umah sedara mara.. tambah2 lak time2 raya ni gak la ramai yg buat kenduri.. kadang2 tu dlm sehari ade lebih dari satu kenduri.. kat umah aku aritu pn wat kenduri gak.. kenduri arwah je la.. kenduri arwah anak-anak abg aku ngan arwah ayah aku.. kenduri ala2 open house pn bule gak... :D

skang ni, aku dah kembali ke subang dh dan dh kembali bekerja setelah seminggu cuti raya kat kelantan.. sonot pn ade.... penat pn ade... ngantuk pn ade... sume rase ada lagi la skang ni...ape x nye.. br semalam smpi dr kampung... umah pn x abis kemas lagi.. tambah2 lak ngan umah yg ku tinggal seminggu tu.. dh berabuk blk dh. seb baik arini hasben aku n mak ayah aku ade kat umah.. at least dia bule la wat ape2 yg patut... baby asyraaf dok ngan nenek dia la arini... :D



raya kali ni aku x smpt nk gi melawat kubur arwah ayah aku... baby asyraaf demam time raya aritu.. insyaAllah raya haji nnt aku gi..





0 Responses