:: DIPAKSA AMIK CUTI... PATOTKAH??? ::

mmg ni mmg sume dh mood blk kg.. mood raya katakan... aku pn sama gak sbnrnye... kat opis aku skang ni pn juz ade 5 org je..yg sume dh cuti.. esok?????? esok sume cuti... termasuk aku skali.. plan x nk cuti.. tapi sbb ramai yg cuti, aku ngan sorang lagi opismate ku yg x cuti nih, pun terpakse di amik cuti... kalu cuti tanpa rekod, best gak.. ni cuti yg kena potong cuti tahunan.. syg lak rase cuti tu... kalu x, bule la amik cuti tuk raya haji nnt.. tp...... apakan daya ku... aku hanya kuli... terpakse la ikut arahan bos.. bkn sbb aku ni terlalu baik.. tp sbb terpakse... kalu aku dtg keje pn, xlh nk masuk opis gak.. sume cuti la... xpe la.. at least esok aku bule la kemas mana2 yg patot.. pagi tadi dh siap kemas beg2 pakaian tuk blk kg(kemas awal sbb plan esok x nk cuti lagi..).. kuih raya pn dh masuk plastik bag... skang ni tgl kemas2 umah ala kadar je la.. x best gak tinggal umah berselerak... kang smggu tinggal, macam2 ade kt umah aku tuh.. ish3x..

(dah lari dari topik nih :D hehehe) jap lagi, aku ngan wan selaku satu2nye opismate ku yg masih keje ngan aku, ade plan... kami nk gi 'tunjuk-tunjuk' lak(esok dh x de masa.. dh x keje la... kedai tu kat klang ni jer...).. hehehhe.. bkn 'tunjuk-tunjuk' kuih raya.. tapi nk 'tunjuk-tunjuk' kepek lak... aku tahun ni ganti kuih raya ngan kepek lak.. kuih raya x byk buat tahun ni... susah nk wat ada anak kecik ni.. br nk start buat, dh merengek... so, skang ni tgh tunggu jam punchcard bunyi.. pahtu kami nk blah la.. shoping2 kepek lak la.. :D





2 Responses
  1. syanaim Says:

    ::jgn lupa jemput nas....huhu..bestnyer ader kg..::


  2. $ue @nim Says:

    nnt thn dpt leh braya kat ganu... bule singgah umah kaksu kat kelantan otw blk meru nnt... :D