.: AISH!! SUSAH HATI LA HARI NI :.

arini aku rase berat hati je nk dtg keje.. sebab ape????? sbbnye anak teruna aku tu x brape sihat.. dr semalam lagi dia selsema ngan batuk.. risau gak musim2 skang ni.. takut ade sakit lain je.. pagi tadi gi klinik dl la sblm aku dtg keje... aku sbnrnye takut kena wabak H1N1 je sbb ade simptom2 dia... tapi seb baik doc kata dia xde pe2.. selsema je... suhu badan dia pn cuma 37.1 celcius jer.. xde la demam pn.. mase kat klinik, baby asyraaf dah mula merengek.. sbnrnye masa dtg klinik tadi, ,dia x makan ape pn lagi.. minum susu pn x lagi.. tu yg merengek lapar + ngantuk... dh siap aku amik ubat, terus balik.. smpi je kat umah ,aku terus bagi dia makan.. pahtu kasi ubat.. dah kenyng pn dia merengek lagi.. ngantuk la tuh.. aku dodoikan dia dl la sblm dtg keje... bile dia dh tido br aku dtg keje.. lwt btl aku smpi opis arini.. kol11.30 br smpi.. hahaha.. seb baik tadi kat klinik doc ade kasi timeslip..

wlpn baby asyraaf dh kenyang n dh makan ubat sepeninggalan aku, aku risau gak lagi sbnrnye.. risau kalu2 dia wat perangai cam semalam.. kesian kat nenek dia dok melayan.. tido x nk.. minum susu x nak.. bule kata sume x nak la.. mungkin sbb seminggu dia dok ngan aku je kot.. tu yg bile dia dok ngan orang lain time aku tinggal gi keje, dia rase lain kot... tapi hrp2 arini dia x wat onar lagi... anak ibu kan budak baik.. mesti baik kat sume orang..





0 Responses