:: SWEEPING ORG MALAYSIA ::

ish.... bila aku tgk berita psl ni, rase panaz gak la hati kecil aku ni.. bodo bangang btl la org indon nih(aku mmg anti-indon sejak dari dl lagi.. ade la sebabnya yg menjadi rahsia dlm diri aku nih).. diorang x pikir ke yg org indon kat mesia ni cam cendawan tumbuh selepas hujan je.. malah, kadang2 kalu gi chowkit cthnye, rase mcm gi indon lak.. ape x nye.. org indon lagi ramai dari kite la.. bule kata mmg mesia ni byk btl org indon dlm sektor pekerjaan.. rakyat2 indon kat sana tu x pikir ke sume tuh.. camne kalu org mesia ni wat sama seperti ape yg diorang buat kat org mesia kat sana... rosak la hubungan dua hala mesia ngan indon kalu berterusan camni... mesti rakyat2 indon yg ade kat mesia skang ni rase tergugat... tapi pada pendapat aku, rakyat mesia x de la sekejam tu skali.. lagi2 bulan ramadhan yg penuh keberkatan ni..
jadi,
ape yg kita perlu lakukan.????

ape pula tindakan menteri mesia n menteri indon,?????????


kita tunggu dn lihat...





2 Responses
  1. is-nanie Says:

    dorang lupe kot sape yg bantu dorang masa acheh kene tsunami... huhu..
    dorang buat jenayah kat sini.. kite tangkap org yg berslh je.. xdelah sampai nak attack org lain jugak.. mintak2la org kite kat sana selamat..


  2. $ue @nim Says:

    tu la..yg pendatang tanpa izin x yah ckp la. kita tangkap pahtu anta blk free2 jer.. byk duit kite kuar tuk diorang sbnrnye.. ekonomi diorang pn byk bergantung ngan mesia. tu sume diorang x pikir... bertambah benci n anti la kaksu kat org indon...