Daisypath Anniversary tickers

:: BERBUKA POSE KAT LUAR ::

Sabtu aritu, aku se family berbuka pose kat luar.. berbuka bersama ngan x-classmate aku mase kat cosmopoint dl.. kitoang berbuka kat

tempat pilihan kami tuk berbuka..


sbnrnye xde la xcited sgt nk bbuka kat sana.. tapi sbb lama ssgt x jupe kkwn.. dh 2thn lebih kot.. tu yg join diorang berbuka.. aku mesti la byk anak teruna kesayangan aku tuh..seb baik la dia x meragam.. tunjuk perangai baik kat depan org la.. ibu sangat2 suka perangai ank ibu.. :D pahtu, time berbuka dia ngantuk n nk tido.. lagi la ibu suke.. dpt la ibu ngan abah mkn kenyang2 ek.. :D sbnrnye xde la ramai mana pn yg join berbuka kat sana..


kami2 yg berbuka semasa.. ni je la yg join.. yg lain sume ada hal masing2. (dari kiri : edham a.k.a tan sri, aku, my loving hubby, syed, siti rozi n mikail, nana n macik a.k.a pn sri)..


yg ni je la yg leh luangkan masa kat sini... tapi xpe la.. at least bule mengubat kerinduan n mengimbau kembali kenangan masa kat cosmopoint.. lps makan(lebih kurang kol9 gak la), br la kitorang sume2 blah dr situ.. tu pn jadi org last skali kuar.. hahahha.... aku curi la mase skit gi sale guardian kat bangunan sblh (kwn2 aku sume dh gi shoping sblm mkn tadi.t.api aku smpi lwt, tu yg x smpt nk join diorang tadi)... aku ade gak la beli brg.. aku just beli cadar ngan wiper kete je .. tu pn dh sratus.. tgh2 xde duit, sratus tu dh rase byk ssgt..


siti rozi(mak mikail), nana(mikail suka sgt kat nana ni), macik, n aku... rase mcm zaman2 bujang lak... :D


my family... sonot ank teruna aku dpt jln2.... mak ngan abah asyraaf jalan2 cari mkn.. asyraaf lak jalan2 tido jer... :D


asyraaf dh melentokkan diri kat bahu aku.. tanda2 ngantuk dh tuh..



p/s : aritu aku tumpang camera kwn je la..camera aku???????? tertinggal kat umah la.. xpe la. ade gak la muka aku dlm gmbr nih :D.. Bila lak la dpt mkn sesama camni...







0 Responses