.: SETAHUN SUDAH :.


SELAMAT HARI ULANGTAHUN animarina.blogspot.com


hahaha.... ade gak ke ulangtahun blog?????.. belasah je la..

rupe2nye dah setahun aku berjinak2 nga blog nih.. dah setahun umur blog aku... sblm ni kunun2 x nk jadi blogger tegar, tapi skang ni kalu bule ari2 nk update blog... hehehe... nk dijadikan crite camne aku bule terjebak ngan dunia blog ni.... mase aku lps bersalin rasenye, masuk keje tapi xde keje... ari2 keje main game, surf tenet, baca blog orang.... tah camne terdetik dlm ati nk wat blog gak.. hehehe... dalam mase setahun, blog aku sudah mencapai 211 entry sume nye.. x termasuk yg ni la... bule kategori blogger tegar dh nih.. ehehe...

aku rase blog ni byk gak kelebihan dia.. kelebihan yg utama, bule rapatkan hubungan kita ngan sedara-mara n kawan2..bg aku, wlpn berjauhan, tapi sbb sll dok baca perkembangan diorang, terasa cam diorang dekat je ngan kita... aku rase korang sume pn rase cam aku gak... btl kan....

blog aku ni dh jadi cam diari hidup aku plak(kalu ade sesapa yg x suke ngan blog aku ni, sila la jgn baca k..)... mcm2 aku simpan kat sini... pasal keje, ape yg aku wat, perancangan aku, dan macam2 la aku sumpat kat dlm ni.. ala2 e-diary gtu.. esok2 bule la anak2 aku baca...



:: kalu dulu2 aku suke baca diary kakak aku... hehehe... mula2 curi2 baca... pahtu kakak aku dpt tau, dia plak yg bg baca... :D
:: sumber image : google





3 Responses
  1. Kelkatu Biru Says:

    hepi blog anibesari yang ke 1!!! :D


  2. is-nanie Says:

    hepi anniversary jugak..
    kaksue skrg lg blogger tegar drpd is... ekekeke~


  3. $ue @nim Says:

    aisyah : hahaha... kelakat la plok.. ade gak ek blog aniberseri.. hahaha..

    is : ni la namanya xdok kijo cari kijo...hahaha...