Daisypath Anniversary tickers

.: LAMBAT NYE NK ABIS SBLN 1/2 NIH :.

lmbt nye rase nk tunggu sbln setengah nih... penantian satu penyeksaan.. adeh!!!... ape yg sbln stgh tuh??.. sbnrnye tu adalah tempoh asben aku kursus.. kan aku ade crite mase entry lps, asben aku start kursus tersebut 5 july 2010.. so, ngan rasminye dia dh jadi student balik.. dah kena pakai pas student.. bkn lagi pas pekerja.. dh kena pakai alah cam student la.. so, kalu dh jadi student, mmg masa tu fix la skit... petang siap kena gi bersukan lagi... hrp2 ngan mase fix ni, smpt la asben aku meng'fit'kan diri nye mmg makin mengembang.. bak kata alex... "megi ku sudah kembang".. aku nk tukar skit la kata2 alex tuh jadi "hubby ku makin kembang".. ekekek....

sejak asben aku kursus ni, mmg masa kitorang bersama satu famili amat2 la terhad... kejap ssgt kitorang bule berborak... ape tak nye... aku blk keje, kol7 br smpi umah.. kalu jln x jem, kol630 dh leh smpi... pahtu lps maghrib asben aku kena gi kelas lagi(tapi kalu ari khamis, wajib berjemaah maghrib kat mesjid.. kedatangan diamik..).. kelas start kol8 plak.. kol1030 br abis.. blk umah, sll nye lps crite kat 8TV abis kol930, aku dh bwk asyraaf masuk tido..saje nk ajar dia tido awal(org kata, bagus kalu tido awal bgn awal.. tapi asyraaf x de bgn awal sgt pn)... nk tidokan asyraaf, ngan aku2 skali tertido... hehehe.. pahtu pagi plak, kol645 asben aku dh kena bkumpul... so, kol630 gtu la dia dh kuar umah.. kalu kire2 mase aku bule berborak ngan asben aku, mmg kejap ssgt.. weekend je la dia bule luangkan masa sepenuhnye ngan aku n asyraaf(tu pn kalu dia x wat hobi dia tuh... mancingn masuk hutan).. camni la berterusan smpi la kursus dia abis.. huhuhu... tu yg aku rase lama ssgt nk tunggu abis sbln stgh... awal pose br abis... kalu ikut jadual la... tapi, camne skali pn, aku sebagai isteri ttp akan menyokong asben aku dari belakang.. demi kerjaya dia sebagai tentera, aku terpakse akur.. mudah2an rezeki yg dia perolehi diberkati olehNya..



::dh plan awal2 ngan asben, abis je dia kursus nk pakat2 amik cuti.. blk kg.. bule la sambut pose kat kg..




4 Responses
  1. shamito Says:

    lambat lg ker abis...dah bln8


  2. $ue @nim Says:

    hahaha... lmbt lagi la.. br start smggu la..

    bile ni uncle shamito nk dtg menjejaki umahku lagi.. :D


  3. 3uri@ni Says:

    Huhu...tensen gak kan, laki yg sibuk, bini pun terasa jugak kan...nanti anak duk depan pintu, tgk ayahnya balik, cam sedihhhh je tgk kan, huhuhu


  4. $ue @nim Says:

    tu la zue... ari2 ptg tu kejap je la aku sempat borak2 ngan laki aku.. anka pn x smpt nk tunggu abah dia depan pintu.. sll sblm kol10 aku dh masuk bilik.. abah dia plak blk kol1030.. seb baik la weekend ada.. weekend tu je la masa tuk anak bini... sabar je la... kang x gi kursus, xleh la nk naik pangkat.. x kan nk jadi prebet smpi ke pencen kot.. demi kerjaya dia, aku redha je la..