.: DURIAN OH! DURIAN :.

layan gmbr dulu sbgi muqaddimah..... hehehe.. :D

(image : google)

durian oh! durian... thn ni lum merasa durian pn lagi... kempunan btl rasenye.. dh la time aku blk kg aritu(cuti skolah bln5), buah durian kat kebun(bkn kebun aku.. kebun abg ipar aku la.. :D) x nk gugur2 la plak.. hari ke2 gi tgk kat kebun tu lagi, ade la dua tiga bijik yg gugur.. tapi sume bg kat kakak ipar abg aku.. sbb dia nk wat blk kl.. melepas lagii... tingin sgt nk mkn, gi tny kat kedai durian siam, xde plak.. tny kakak aku yg beniaga, dia kata skang ni durian siam xde la mahal cam dulu.. rm3 je skilo.. aku suke durian siam sbb isi dia, gerenti sedappp... tapi time aku nk mkn, time tu gak la xde.. tensen tol la.. gi kat kebun tok asben aku pn, xde gak.. mmg xde rezeki tol la.. kempunan.. kempunan...

nk dijadikan crite, smlm aku pakse asben aku soh gi beli durian kat kg subang... hehehe.. cam terliur tahap menitik air liur dah ni.. xleh nk tahan dh sgt nih.. ekekek.. dah la soh asben aku yg gi beli.. pahtu demand plak tu nk durian isi kuning.. hahaha... sbnrnye aritu ade jupe org jual durian kat pasar malam kg subang.. mula2 tu nk beli, tapi cancel bile tgk isi dia putih.. x pecah liur la plak rase.. tu yg smlm pakse asben gi beli tuh... hehehe.... sll durian biase, 3 bijik rm10 pn ade.. tapi yg ni, mak aiiii.. sbijik rm20++... hahaha.. xpenah lagi aku mkn durian mahal camni.. sll mkn durian kat kg, x mahal gni skali... ngada2 btl la aku nih.. bkn nye ngidam pn.. tapi x tau nape tingin ssgt nk mkn durian isi kuning.. nk mkn byk, kena tunggu blk kg la jawabnye.. hrp2 bln depan or smbt pose ni bule la aku blk kg.. niat dlm ati, mmg nk mkn puas2 la durian siam..

kempunan tahap cipan dh nih... hahaha.. time pegnent dulu pn aku xde la tingin camni skali.. ekekek.. sabar je la en Hasarudin ye.... :D



:: skang ni xleh nk mkn durian sgt... sbb asyraaf batuk2.. jadinye aku bg dia ubt batuk.. sbb dia BF, aku pn x brani nk mkn durian gak la.. sabar... sabar.... tunggu asyraaf btl2 baik, br bulih pulun la.. :D




0 Responses