Daisypath Anniversary tickers

.: SEMOGA SELAMAT HENDAKNYA :.

semalam 28 jun 2010, abg aku yg ikut team misi pengaman kat Lubnan, dah kena gi sana blk setelah lebih kurang 3 mgg bercuti kat mesia... SELAMAT JALAN la kat dia... semoga dia selamat sampai ke tempat yg di tuju... n semoga segala urusan kat sana akan berjalan lancar tanpa sebarang halangan.. bile dgr cite abg aku mlm tadi mase otw gi antar dia kat KLIA, takut la plak.. takut jadi ape2 je nnt.. ape x nye.. dah la aritu mmg heboh pasal serangan pihak israel kat kumpulan misi pengaman... takut benda tu akan jadi kat abang aku juga.. nauzibillah.. mintak dijauhkan sume tuh.... abg aku siap crite lagi, smpi esok x leh trs masuk.. kena tunggu mlm dl br bule masuk... nmpk sgt la cam kita ni nk seludup masuk sana.. padahal yg pegi tu misi pengaman.. ape yang aku doakan, semoga semua anggota misi pengaman selamat kat sana... kerana yang pergi semua dengan niat baik.. untuk membantu pihak2 yang lemah... semoga ALLAH memudahkan segala urusan mereka di sana... AMIN..




0 Responses