.: KENDURI LAGI :.

tadi aku+asben+asyraaf gi kenduri kawen anak bos asben aku... x jauh pn.. kat dewan depan umah aku jer.. so, bule la ssgt gi.. otw nk kuar pn, bule singgah kejap.. kami menyinggah kejap je tadi sebelum kuar gi umah spupu aku kat puchong... agak grand gak la majlis nye.. ape x grand.. anak dato' gtu(dato' dalam tudm jer.. kat luar aku x pasti la org pgl dato' gak ke x).. pengantin pn, aku kategorikan "BAGAI PINANG DIBELAH DUA". sama2 lawa... serius aku ckp.. aku agak segan sbnrnye nk gi kenduri tadi tu... sbb yg dtg vouge2 belaka wlpn agak berumur(besa la, golongan dato' datin).. aku rase aku ni dh melaram, tapi bile gi sana, nmpk cam selebet la plak bile tgk org lain melaram lebih dari aku.. lantak la.. asalkan cantik di mata asben aku, tu pn dh kire ok.. kan... kan...




:: kalu ikutkan hati, nk je amik gmbr ngan pengantin... tapi, ape kan daya... camera aku rosak la.. x smpt nk gi repair lagi(
sbnrnye xde duit.. nk kena tunggu gaji.. ekekke)



0 Responses