Daisypath Anniversary tickers

.: BORED :.



harini aku hanya ber2 ngan asyraaf kat umah.. asben aku outstation kat alor star... terpakse la kitorang berdua2an je kat umah arini.. huhuhu.. sunyi nye rase... dah la jiran2 xde... asben pn xde gak.. asyraaf lak dh tido.... time dok sorang2 camni, rase rindu la plak kat cik abe sayang... kalu dia ade, asyek gaduh2 sayang... kalu dia xde, rindu2an la plak.. ape aku nk wat mlm ni... so bored...... nk tgk tv, xde crite best.. main tenet, rase cam xde mood dh ngan tenet(ni sb xde keje sgt nk wat, update blog la kejap).. nk tido, mata lum ngantuk lagi.. kang ade yg masuk dapur ni kang.. hahaha.. dah x tau nk wat pe, makan pn best gak nih.. ekekeke... br sehari asben xde.. seb baik ade peneman gak kat umah ni.. kalu x, mahu nye menangis kerinduan aku sorang2 kat bilik.... lambatnye rase nk tunggu esok... kalu ikutkan jadual asben aku, esok dia dh blk.... sukeee.... :D


:: mode : tunggu cik abe sayang blk... miss u... muah..muah.muah.....



2 Responses

  1. $ue @nim Says:

    ala zu.. keje la arini... bile ko blk.. kalu hubby aku blk arini, bule la mlm ni kuar berfoya2 kejap ngan ko... :D