Daisypath Anniversary tickers

.: NORMAL KE?? :.

ape yg normal????.... ke aku yg x normal??...

pssstt.. psssttt...

skang ni, asyraaf si teruna aku tu dh pn umur 1thn 1bln.. tapi yg menjadi masalah bg aku skang ni, dh 2 thn aku x pe'od... time pegnent mmg x de pe'od pn kan... tapi lps bersalin pn xde pe'od lagi smpi la skang ni... risau gak aku... kalu kompem aku pegnent lagi, ok la gak.. berita gembira la tuh.. ni x.. dah sah2 tak sbb aku tiap 2 bln skali aku test.. kot2 ter'ade'.. mane tau... asben aku yg kunun2 tau psl sume ni ckp tu normal... sbb ank teruna aku nyusu badan.. tapi dia nyusu time aku ade kat umah jer.. kalu kat umah babysitter, bg susu lembu gak la... dlm famili aku, x de lagi kes cam aku... sthn lebih x de pe'od lagi... aku x normal kah????? ke ade mana2 salur yg doc lupe nk sambung mase operate dulu.... mula la aku nk pikir benda2 bodoh camni la... kalu sapa2 tau, bule la komen skit... risau gak aku.. doc kata normal..
tapi, byk benda yg dok dlm pale otak aku....

1 : bile aku akan pe'od blk??..
2 : stop BF dl ke br bule pe'od??..
3 : doc kata normal, tapi aku rase cam abnormal jer??..

aku pn bukannye suke sgt kalu pe'od pn... sbb nye tiap kali pe'od, kompem senggugut,.. sakit tuh.. kadang2 smpi xleh wat keje... tapi.. aku rindu nk rase sakit senggugut.. dh 2 thn x merasainye... rindu ker???? ... hahaha...



4 Responses
  1. Unknown Says:

    su : aku pun x pastilah ia normal @ tidak cz aku x pernah mengalaminya.

    aku kome cz aku hanya bleh rekomen ko sesuatu aje yg mungkin bleh settle mslh ko ni

    ko g kt blog aku http://cutemamashop.blogspot.com

    ko baca maklumat seluar dalam bio nano, pad & pantiliner yer...

    testimoni bleh didapati dlm mjlh mingguan wanita


  2. Unknown Says:

    aku pun pnh gak dgr org kata, kalo nyusukan anak peyod kte pun jd xbtul..tp aku smpi skang masih fully bf...2bln pas bersalin kot, aku dh stat peyod...tp sktnyeeee...ngalahkan nak brnak ko tau....serba xkena dibuatnye...

    ko ada amik perancang x? tu pun leh pengaruh peyod gak....


  3. $ue @nim Says:

    fyda : ohoho.. aku br tau akan kewujudan satu lagi blog br ko.. ok..ok... nnt aku try terjah blog br tuh...

    nana : tu yg musykil tuh... aku x amik pe2 perancang pn.. aritu time gi klinik nak amik pil, tapi doc bgtau sebaik2nye amik selepas dah dtg pe'od.. aku rase cam nk gi klinik pakar sakit puan jer... risau gak... nk kata monopaus, muda lagi.. :D


  4. Unknown Says:

    su : blog niaga aku tu wujud dulu dari personal blog aku tuh.

    alahai su..macam2 lah penyebab yg kita memang tak tahu kenapa tk period @ kenapa ia tak teratur dll. masalah pompuan ni memang susah nk diterangkan kan....

    nana : ko cubalah produk pretty collection tu. mana tau kut2 ko berjaya back to the normal & bleh jadi testimoni