.:AKSI TIDO :.


saje je nk post aksi tido terbaru asyraaf.. sejak dua menjak ni, dia suke tido tertonggeng camni.... kalu mula2 tido elok2 je aku letak dia, pahtu pusing sana, pusing sini.. x selesa gak.. last2 camni la rupe dia tido... pahut mula la air liur tu meleleh... kalu tny doc, dia mmg kata bagus kalu budak tido camni(penah tny doktor kat klinik tmpt sll gi. kat umah aku gak)... tapi kalu ikut sunnah, x elok kan tido camni...



3 Responses
  1. fyda Says:

    hik..comei je nampak. seb baik anak2 aku tak pernah tdur sampai gtu. hik...


  2. nanazack Says:

    ho!! adam pun pnh gak tido mcmni...nenen mcmni pun biasa gak... aku risau gak, ntah2 ada cacing ke??? ye ke??? huhuhu...tp skang dia dh xwat mcmni, cuma dia suka tonggeng mcm org tgk hantu tu...huhuhu


  3. $ue @nim Says:

    fyda : comey pe ke benda nye kalu camni.. silap2 bule kuar angin gak time tido pn.. hahaha

    nana : asyraaf x penah lagi nenen smpi tonggeng camni.. aksi nenen dia yg plg dasyat, naik dok atas perut aku... hahaha... pahtu dh rase xnk, gigit puting... sakit siotttt...

    eh!!.. kalu cacing mmg tido camni ek...