Daisypath Anniversary tickers

.: TERLEBIH SUDAH!!! :.

kenapa aku sekarang TERLEBIH sudah.. terlebih ape yek??.. byk yg terlebih.. skang ni aku terlebih vitamin M la(vitamin MALAS)... hehehe... kalu dulu ank aku boleh menikmati susu aku mase dok umah babysitter dia. skang ni tidak lagi.. dia hanya bule menikmati susu ibunye mase dok skali ngan ibu dia jer... sebab pe??? sbb ibu nye terlebih ambil vitamin M la.. kalu dulu aku rajin wat stok susu dlm peti ais.. tapi skang ni, makin malas.. hehehe.. kenapa yek??. aku sdiri pn x tau nk jawab... skali pikir, kesian gak kat asyraaf.... asyik minum susu lembu jer... susu ibu time ibu ade kat umah je la bule minum... kesian nye.... seb baik la skang ni dia dh makan.. xde la kerap minum susu... skilo susu yg aku bekalkan kat umah babysitter dia, ade lagi skit... mungkin sbb kuat makan kot dia dh x sekerap dulu menyusu.... skang ni aku dh tukar susu kat asyraaf.. kalu dulu mase br lahir, bg anmum... pahtu x tahan sbb anmum mahal sgt... tukar lak susu lactogen..... lps ade sorang kwn aku yg keje misi(dlm bahse stendednye nurse la), aku tukar lagi susu... kwn aku kata dlm susu lactogen tu ade benda yg x bagus tuk baby.... ape nama dia tah.. aku pn lupe dah... so, skang ni aku bg susu dumex je la.. SENANG dan MURAH... kat kg pn ade jual dumex.... jimat duit ibu...

smbg balik crite psl TERLEBIH, ade lagi yg aku x dpt nk kontrol diri aku skang ni... tiap kali aku gi shoping, mesti aku akan terlebih bajet.... .. cuma kadang2 tu kena marah gak kat asben aku.. sbb sikap TERLEBIH ni.... ni dh set dlm pale otak aku, esok nk gi shoping kat jusco kat ngan opis aku ni... dgr2 crite esok JCARD DAY.. hehehe... lgpn, aku mmg nk shoping pn... dah dpt approval dari asben aku dh pn.. aku lupe la yg jumaat ni besday hasben aku.. hehehhe... smlm time tgk calendar br aku igt.. :D.... tu yg nk kena gi beli hadiah... thn lps aku x bg hadiah pn.. just bagi kad jer... mase tu tgh bajet tuk bersalin kat asyraaf... insyaAllah, thn ni ade la hadiah nye...ape??.. tu biar tuan dia je yg tau dl... ehehe....
0 Responses