Daisypath Anniversary tickers

.: 1501 :.

aku suke akan nombor 1 n 5... nape????.. sbbnye no 1 n 5 tu ade kaitan antara aku, asben n anak aku, asyraaf... kaitannye ade lah besday... asben aku lahir 15/1. aku lak 5/11. asyraaf 11/5... sbb tu la aku plg suke akan no 1 n 5.. :D.....

bercerita pasal besday asben aku, nk la aku crite skit kat sini... smlm aku kan ade crite yg aku nk gi jcard day kat jusco bukit raja.... aku gi ngan wan n rina, opismate aku.... abis keje tu, trs singgah... ramai x org??... tu x yah tny la.. gerenti la ramai bangat kalu ade sale.... siap ade yg sanggup tunggu jusco bukak... hehehe... kelakar pn ade... brg2 kat sama mmg sale gile baban la.. jusco nk wat sale sempena raya cina skali kot.... seb baik la aku ni tgh xde duit.. kalu x, abis duit aku nnt.. hehehe.. smlm aku just belikan pampers tu asyraaf(drypers rm32.. murah la sbb kalu harga biase rm37), hadiah slack n kemeja tuk asben aku sbgi hadiah besday dia arini ngan sebijik kek(nk beli hadiah mahal2, aku x mampu)....

sbnrnye mmg asben aku x tau yg aku nk wat suprise kat dia(kalu dia tau, x suprise la namanye kan..)... skali aku yg ter suprise.. hehehe... niat dlm ati aku, tepat jam 12 malam, n kuarkan kek n hadiah yg aku beli tuh.. skali, kol 1lebih br aku leh kuarkan sume tu.. gara2 asben aku kena keje mlm tadi n kol1 lebih br balik... adoi.... sabar je la.. aku yg ngantuk ni pn tunggu la ngn sabar(sll time cam ni aku dh di buai mimpi pn).. bile dgr je ketukan pintu umah aku, aku terus bukak pintu n supriseeeee...... "HEPPY BESTDAY ABG".. yg ke berapa???... dah tua dah... dah senja 20-an... nk wat suprise kunun... skali aku yg ter suprise... hadiah slack n kemeja yg aku belikan kat dia tu, x muat da.. hahaha... aku x prasan lak yg asben aku pn makin mengembang.. :D... slack tu mmg ngam2.. tapi kemeja, bak kata org kelate...
"srupo bbaruk nako la..."
hahaha... terpakse la aku gi tukar balik.. rugi la kalu x tukar.. sape nk pakai... dh la mahal... jap lagi aku nk gi jusco lagi.. just nk gi tukar kemeja tu je la.. hrp2 dpt la... tapi skang ni dlm pale otak aku still lagi brmain2 ngn tanda tanya...
"ada sale lagi ke arini yek"..

hehehhe.....


:: doa aku semoga asben aku akan sentiasa dirahmati ALLAH, sentiasa dirahmatiNYA, sentiasa dimurahkan rezeki olehNYA. semoga urusan harian akan berjalan lancar.. semoga ape yg diimpikan akan jadi kenyataan.. AMIN...

5 Responses
  1. yanie Says:

    aisyah plak 15/05 hehe


  2. Unknown Says:

    mencik tul la kalo org citer psl sale jusco... mencik mencik mencik!!!!! apsal kat KK xde JUSCOOOOOOOOOOOO!!!!!


  3. $ue @nim Says:

    yani : sbb tu la kaksu suka ngan no 1 n 5... sume kami ber3 ade no tu.. sukeeeee.... yg 2nd nnt biar lahir sama tarikh ngan kaksu la.. hahahaha

    nana : pe leh wat nana.. dah kat sini byk sgt shoping complex... phtu byk lak wat sale time dekat2 raya cina ni... kat sana pn ade shoping complex per... bule gi one borneo ek yg ko sll gi...


  4. 3uri@ni Says:

    Camana buleh x perasan cik abe dah mengembang nie Sue :D buleh tukar ke?


  5. $ue @nim Says:

    hahaha...tu la zue.. nmpk sgt aku ni jarang beli baju tuk asben aku..tp mmg jarng pn. :D... aku igtkan aku je yg mengembang.. rupenye, asben aku pn ikut aku gak la... hahha... tapi seb baik bule tukar aritu... tapi yg tukar ni pn ade koyak la.. esok nk gi tukar lagi.. tapi aku dh cuci pn baju tu.. hrp2 still bule tukar lagi la..:D