.: JAMMED :.

arini aku lmbt smpi ofis... bkn sbb aku turun dr umah lwt.. mmg time cam arini gak aku gerak dari rumah sblm2 ni... tapi sbbkan jem kat tol shah alam n sikap x bertimbangrasa sesetengah pemandu kat jalanraya yg buat aku smpi lmbt kat ofis.... dh lama aku x merase jem cam arini.. sllnye jalan clear je... tah sbb ape tah arini jem giler... kat tol je dekat stgh jam... Q nk amik tiket tol pn panjang berjela2.. nape la time jem2 gini aku bule terlupa nk amik kad touch n go aku kt dlm kete abg.. eeeee.... geram tol... tambah geram lagi aku ngan sikap pemandu yg x bertimbangrase suke suke je potong Q.. mmg hangin la.. dh la aku dh lewat... pahtu ade yg potong Q lak.. .tau la ko tu lmbt.. aku pn lambat gak.. aku dok bebel sorang2 dlm kete... x abis lagi aku dok bebel sorang2 dlm kete, tiba2 ade sekor pemandu lori(sori sbb aku gelarkan dia sekor.. sbb org tu x de otak nk pikir psl org...) suke ati dia je mai potong kete aku.. tah dari mana datang nye, tiba2 je masuk depan aku... pahtu ade lak 2 biji lagi lori yg ikut lori tuh.. mmg rase panas ssgt wlpn dok dlm ekon.. psl kat pemandu lori yg bangang tu la.... mentang2 la dia tu besar, raja atas jalan, suke ati pale otak dia je nk potong Q... abis segala sumpah seranah aku sembur kat pemandu lori tuh.. pahtu pemandu lori tu siap tengok tanpa rase bersalah lak kat aku... BODOH PUNYA ORANG...
smpi turn aku amik tiket tol, satu hal lak nk ke susur klang plak.. jln susur nk ke kl tu yg jem sbnrnye...tapi aku yg nk ke klang pn turut tersangkut kat tol.. sbb nye jem dia smpi ke kaunter tol.. cam ne la aku nk kuar nih.. wlpn tadi aku jupe ngan pemandu lori yg bengong, tapi alhamdulillah, masih ade lagi pemandu yg bertimbangrasa kat jalan raya.. ade yg bg laluan kat aku... kalu org yg camtu, rase cam nk ucap terima kasih jer.... tapi ape yg aku wat cuma angkat tangan je la... kalu ucap trima kasih pn, org tu bknnye dengar pn.. smpi kat opis, dh kol 9lebih la... lantak la.. nk wat camne.. sll aku gerak dari umah cam arini, leh smpi sblm kol9 kat opis.. arini nk slhkan sape aku smpi lmbt.. nk slhkan jem??????... ataupn nk slhkan pemandu lori tu??..... mana2 je la.. yg penting aku dh selamat smpi kat opis pn..
4 Responses
  1. syanaim Says:

    ::akk nas pun sampai lmbt kat opiz pasal jem ni..:(..::


  2. $ue @nim Says:

    tu la kan... nape la arini jem teruk.. dh lama x rase jem camni.. :D


  3. Kelkatu Biru Says:

    aku yang kurang sabar ni boleh bertambah baran bawak kete kat m'sia...

    p/s: aku da lama tak bawak kete ni...nak kene train balik ar rasa...huhuhu


  4. $ue @nim Says:

    aisyah : pahni dh blk mesia kena blaja blk la nih... :D... tapi xpe.. cikgu x berbayar kan ade... soh en hubby la ajar nnt :D