.: 1'ST ENTRY 2010 :.

1'st entry di tahun baru 2010... tiap org, pantang tahun baru, mesti ada azam baru.. aku pn sama la... hehehe... byk gak azam baru yg aku listkan (x leh bgtau kat sini.. takut x tercapai.. kang ade lak dikatakan angat2 tahi ayam.hehehe).. tapi x tau la tercapai ke x... sehari yg lalu, aku dengar kat radio la... kajian telah dilakukan ke atas azam baru yg di buat sempena thun baru.. dalam mase hanya 3 minggu sahaja, manusia melupakan azam yg telah dibuat.. itu mengikut statistik yg dibuat.. sapa yg wat, aku x pasti la.. ni aku cuma dengar kat radio je la.. tapi hrp2, azam yg telah kita buat tu, akan dicapai nnt.. azam aku juga... hrap2 akan dicapai.... insyaAllah..

malam tahun baru, aku x gi sambut kat mana2 pn.. ssh la nk gi kalu ada anak kecik ni... lgpn, aku skang ni x brpa minat gi tmpt crowded2... mungkin takut terkena H1N1 kot.. cuma mlm thn baru, aku gi jln2 kat umah opismate aku, faizal... niat awalnye, nk kuar gi makan kat kedai kwn asben aku... tapi tiba2 je opismate aku cal n dia ajak gi umah dia... aku tukar plan la... dh la gi tangan kosong x bwk ape2(tapi x kosong 100% la sbb tangan ni dok dukung asyraaf.hehehe), pahtu siap bule makan malam kat umah dia lagi tuh.. hahhaha.... malu2 kucing gak mulanye.. tapi last2, melantak gak.. sbnrnye niat gi umah dia, bkn sbb nk mkn free, tapi sbb nk tau ada satu brite gempak pasal wife dia, ayu. nana, ni ayu skolmate ko dl la.. :D.... nk tau?? ko tny la ayu sdiri... hahaha.... panaz...panaz.... aku blk umah kol11 lebih gak la... aku ada gak ajak asben aku gi pusing2 bandar shah alam.. kalu ade rezeki, dpt la tgk bunga api.. tapi asben x nk gi.. ngantuk katanye... last2 terus blk umah.... smpi kat umah tepat2 jam 12 tgh malam... x dpt nk tgk bunga api.... kat tv pn x smpt nk tgk.. huhuhu... xpe la.. at least aku smpt dengar bunyi bunga api pn jadi la.. aritu mase smpi kat umah, aku ade dengar bunyi bunga api.. tapi kat mana dtg nye, aku pn x tau.... intai2, x juga nmpk.. mungkin terlindung ngan blok2 bangunan kot.. xpe la... dh tua2 ni, x tgk sume tu pn x pe la...

ape yg lg aku sukeee sgt, thn baru ni jugak la aku dpt masuk umah baru.. umah baru ni bukan nye umah aku sdiri.. tapi umah tumpangan je la(aku kan dok quartes)... aku dpt pindah umah yg besar skit dari skang ni... alhamdulillah la.. dulu penah gak mintak umah lain, tp x dpt.. kali ni br dpt.. so, weekend aritu, proses memindahkan barang2 dari umah lama ke umah baru la.. seb baik umah baru tu dekat jer... bule la angkut skit2.. arini blk keje nnt, kena smbg pindah brg skit2.. aku di beri masa 2mgg tuk kosongkan rumah lama.. jadi, kena la cepat2 kemas.. pe2 pn, aku amat berterima kasih sesgt kat adik ipar aku sbb dia sudi tlg aku kemas2 umah baru.. tahun baru ni, aku dh dpt masuk umah baru, aku hrp aku dpt capai azam baru aku, n dpt baby baru... hahahha.. yg ni pn x cukup tangan nk urus... mahu tambah lagi ke??????.. :D



:: jmpt la kekwn dtg umah aku nih.... aku mmg mengalu2 kan kedatangan tetamu2 ke rumah aku..
2 Responses
  1. nanazack Says:

    sue,nape ngan ayu? dia pun dh lama xonline kan? dia preggy ke?


  2. Mama Elman Says:

    aku pun nak nyibuk gak...
    sue,nape ngan ayu tuh??-walaupun aku x kenal...hehehe
    aku nk datannnnngggggggggggg....

    -mlm thn baru aku ngan erdy pun lepak umah jer...
    kitorg busy setup meja study aku...hahaha...