Daisypath Anniversary tickers

.: LAST DAY :.

bkn last day aku k.... last day bagi opismate aku.. arini dia last keje seopis ngan aku... dia dh dpt keje lain.. aku mmg x bantah kalu dia nk gi tmpt yg lagi bagus.. sape x nk kan(lgpn sapa la aku ni kalu nk bantah2)... so, pahni xde la sorang lagi kwn opis aku.. xde la kwn nk lunch sesama... kwn nk bergosip sesama.. sume tinggal kenangan la..

arini gak la last day bagi anak aku kat umah babysitter dia... nape aku kata last day??.. sbb pahni asyraaf x dok umah babysitter ni lagi.. babysitter yg ni dh nk blk kg la.. huhuhu.. xde la babysitter asyraaf n xde la lagi sorang jiran aku.. kompem, berjiran ngan umah2 kosong je la pahni.. ish... bile pikir, rase takut la plak.. ye la.. umah aku yg ujung ngan umah ujung lagi satu jer yg ade org.. naik seram sejuk gak rasenye.. satu level tu ade 2 umah jer.... camne kalu asben kena outstation.. dah la aku ni terletak dlm golongn PENAKUT gak.. hrp2 cepat2 la ade org masuk umah2 kosong tuh.. wat peneman aku.. xde la rase sunyi mana...

yg pasti, ade nyeape last day, mesti ada 1st day.. yg aku risaukan adalah 1st day... 1st day asyraaf kat umah babysitter baru.. yg ni pn satu blok ngan aku gak.. tapi level lain2(mmg nk cari yg satu blok je.. senang nk gi amik time ujan).. camne la dia nnt.. risau yg teramat2 la sgt.. aritu mase nk tinggal umah babysitter yg ni pn, bukan main lama br bule biasakan diri.. selebihnye, nangis n nangis... sehinggakan aku tiap2 hari time lunch hour blk... camne lak kali nih????... adeh!!!! hrp2 asyraaf dh x cam dulu... skang dia dah besar, hrp2 asyraaf dh x wat perangai cam tu lagi..

hopefully, tomorrow will be fine..


::hrp2 ssgt dpt dengar berita gembira psl asyraaf dari babysitter baru dia esok...
::hari ni adalah hari yg plg aku rajin berblog... 3 entry aku wat dlm mase sehari... puji pada diri sdiri..hahaha




3 Responses
  1. Unknown Says:

    aku pun cukup risau bab bab nak menghantar anak ke babysitter @ taska. tapi nak wat camne kan ???


  2. cik.tet Says:

    hadif dl pn prnh tkr baby sitter ms dia 2 thn (coz first baby sitternye pndh ke sbah)..ms mula2 tue mmg haru biru gak..xspai ht tgk anak tue menangis bgai nk rak..risau pn ade..tp kn thn hati n perasaan la..2 mggu br ok..brla stabil blk..kalu call dia dgr suara kite lg dia nangih..hehe..


  3. $ue @nim Says:

    fyda : tu la.. nk x nk kena antar gak... kalu x, brenti keje dok umah jaga anak la... :D

    kak tie : itu yg risau ssgt nih.. sbb aritu tukar babysitter, mmg nangis teruk ssgt.. tapi alhamdulillah, tadi call tny babysitter baru, dia kata ok.. nangis mase nk tinggal pagi tadi jer... hrp2 dh besar skang ni jadi budak baik la..