.: FAMILY FIRST :.



16 November 2009... kalu ikutkan pada tarikh ni, aku dh x dok keje kat M***P*** lagi.. spttnye aku dh keje kat tmpt br... aritu aku dpt ofer keje kat satu kompeni yg agak besar gak bg aku la.. tapi sbb hati aku berbelah bagi antara nk gi atau x, aku amik keputusan tuk stay kat sini je dl(mungkin rezeki aku skang ni masih kat sini)... lgpn, setelah asben aku sdiri ckp "CARI KEJE LAIN LA".. bkn nye dia soh tolak trs... tapi kite sdiri paham la... bertambah berat la ati aku nk pegi.. gaji tu mmg besar dia ofer... keje tu x tau lagi camne.. mase iview aritu nmpk bos tuh cam pentingkan perkauman jer... dr dia ckp pn dh nmpk.. "I TAK NK KEJE NGAN ORG *****." ish.. keje lak 6hr seminggu.. kalu keje 6hr seminggu, mana mase aku tuk family... mana peginye istilah "FAMILY FIRST" slama nih.. pikir punya pikir... aku utamakan family aku dr kerjaya.. ssh kan kalu suami isteri bekerja.. kena betul2 imbangkan antara kerjaya ngan family... biar kita berjaya dlm kerjaya dan juga berjaya dlm membina keluarga bahgia... ape2 pn aku berharap aku boleh mengimbangkan antara kerjaya ngan keluarga...




2 Responses
  1. is-nanie Says:

    kene bertahan sket lagik... ntah2 keje kat situ pon.. tak dpt nk bertahan lama...


  2. $ue @nim Says:

    tu la is..btl..btl... bertahan sementara dpt keje yg lagi bagus.... ape2 pn family kena no1..