.: AKU MAHU PULANG :.

mlm ni aku akan pulang ke kampung halaman... MAK..... TUNGGU KEPULANGAN ANAKMU.. hehhee.. alhamdulillah, sehari dua ni cuaca ok... x ujan la maksud aku... call kakak kt kg pn dia kata ok jer.. check kat sini pn, ok jer.. dpt la aku blk kg jugak.. x sanggup aku beraya kat perantauan.. arini kepala otak aku sudah di kampung.. keje??.. leh nk concentrate langsung dah... skang ni tunggu detik 5.30 ptg jer.. aku mahu pulang... so, kepada sesapa yg nk blk beraya kat kampung tu, hati2 di jalanraya.. kalu drive sdiri tu, drive carefully.. kalu naik bas, pesan kat drebar bas soh bwk bas hati2 skit... kepada yg blk ngan moto, baik blk naik bas.. hehehe... kepada sesapa yg beraya kat perantauan, jgn lak sedey2 k... raya ttp raya.. sesapa yg x blk kg n yg x de kg, relex ar.. asalkan ade baju raya, pn kire ok la tu.. semoga DIA permudahkan segala urusan kita sume.. semoga kita sume selamat pulang n selamat kembali.. SELAMAT HARI RAYA AIDILADHA...




raya aku kali ni kena wat keje umah gak ker.. ish..ish..ish.. camne ni?... sempat ke aku bukak laktop ni..kalu dari pengalaman2 lps, kompem usung ke hulu kehilir je la laktop tuh.. bukaknye idak pn. hehehe.. kalu x siap keje, tunggu tadah telinga je la.. pahtu wat ala2 mabuk... mabuk daging katakan.. hehehe

sesa[a yg ade kat kelanan raya ke2 tu, jmpt la dtg umah mertuaku kat pangkalan chepa.. depan taman bendahara... ade wat makan2 a.k.a kenduri akikah asyraaf.... datang jgn x dtg.... :D





1 Response
  1. anis Says:

    selamat hari raya aidiladha kaksu...