Daisypath Anniversary tickers

.: AKHIRNYE.....:.

akhirnye, seletah sekian lama aku me'magento'kan diri ku, smlm dengan rasminya aku telah berjaya mengistall alah ni dlm laktop ku... hohohoho... sungguh tidak kupercaya.... aku sgt la hepi sbb aku sudah berjaya meng insetol alah ni wlpn amik masa yg agak lama.... MAGENTO.... mmg satu nama yg agak asing bagi aku.. ni la 1st time aku dengr n guna alah ni...ni adalah engine tuk wat e-commerce... open source nye la..kite leh dowload je kat tenet... tapi.... cara install x semudah yg dijangkakan.. x seperti biase.. juga x semudah ABC... tapi, ngan usaha n bantuan kwn2, akhir nya aku berjaya melepasi tahap pertama... install ni br tahap pertama... lum masuk level2 seterusnye.. carank guna lum tau lagi camne... adoi... seksa gak kan kalu guna benda yg org x guna.. rata2 kwn2 yg aku tny, sume x tau psl ni... ape2 pn, aku kena teruskan juga... arini aku kena study psl cara nk guna magento plak.... hrp2 aku dpt menguasainye ngan cepat... sbb bos aku pn asyik dok tny2 je... :D




0 Responses