Daisypath Anniversary tickers

.: psssst :.

pssttttt !!!!!! tadi aku ade iview.. :D.. tapi kan.. aku rase andai kata aku dpt keje kat sana, rase cam nk tolak je la.. bengong kan aku nih.. time x dpt keje lain, dok sibuk nk cari keje lain.. time dh dpt keje lain, nk tolak plak... :D

sbnrnye, aku tgk kompeni tu lebih kurang kompeni aku skang ni jer... staff pn x smpi 10 org(dari apa yg aku nmpk la)... pahtu mostly " cha ya nun alif" jer.. opis dia, lagi kecik dari opis aku skang ni.. signboard tuk memudahkan org cari opis tu pn xde... aku pn terkial2 gak nk cari tmpt tu.. tny org tu.. tny org ni.. smpi aku pn dh give-up.. seb baik la org last yg aku tny tu tau tmpt yg aku cari(ni crite smlm la.. sbb aku gi servay tmpt tu smlm lagi.. bg memudahkan perjalanan aku arini)...

tu pn kalu aku dpt la... tapi camne skali pn, aku ttp teruskan usaha aku mencari peluang pekerjaan yg lagi bagus dari skang ni.... selagi lum dpt yglagi bagus dari skang ni, aku x kan berhenti mencari dan terus mencari.... meminta dan terus meminta.... mudah2an usaha aku beroleh hasilnye nnt... AMIN....



5 Responses
  1. MYRAspberry Says:

    maksu try cari keja kat synic.com.my...

    company ni yg buat system kat sarikat da keje skang ni... agak besar la jugak. mane nak tau kot2 dpt.. tp cha ya nun alif jugak kot ramai...huhu...mcm tpt da keje skg la..


  2. Unknown Says:

    caiyok su......... rezki ada di mana2 janji usaha


  3. $ue @nim Says:

    mira : kalu tgk pada keadaan n persekitaran opis dia, x brape nk besar la.. lagi besar opis maksu skang ni.. tapi x tau la... mungkin opis je x brape nk lawa or besar.. tapi projek masyukkk.. mane tau kan... kite tunggu je la resultnye nnt.. kalu ade rezeki maksu, dpt la tuh nnt.. insyaAllah..

    fyda : tu la.. insyaAllah, rezeki tu ade nnt kan...


  4. MYRAspberry Says:

    ooo maksu dah pernah try synic tu ke?? kecik je eh?


  5. $ue @nim Says:

    mira : eh!!! bkn synic yg maksu ckp kecik.. ni yg tmpt maksu iview tu yg kecik... synic tu lum try lagi... x tau pn camne kompeni tu... cadang2nye nk gak try.. :D