Daisypath Anniversary tickers

.: SAMBUTAN AIDILADHA 2010 :.

raya haji aritu, rase cam kelam kabut ssgt.. cuti 2hari yg aku amik tu pn rase cam x ckp jer.. kalu campur ngan cuti yg mmg cuti raya pertama ngan weekend, total aku kat kg 5hari.. 5 hari nk dibahagi 2 umah.. adeh!!! mmg penat btl la.. penat2 pn hepi sbb berkesempatan beraya bersama sume adik beradik aku... mmg saat ni la ditunggu2 selalu.. bukan selalu bule kumpul ni.. gamat umah mak aku kat kg. ngan cucu mak aku yg berbelas2 org tuh.. ngan kerenah anak2 n menantu2 dia lagi.. hehehe.. tu la kemeriahan hari raya...

gmbr raya x byk.. kamera aku x baik2 lagi.. gantinye pn lum ada lagi.. tumpang kamera anak buah je la.. nk tepek gak la skit gmbr raya.. gmbr aku ber3 ngan suami n anak, xde la plok.. aritu rase cam ade gak bergmbr.. nk kena cari ni ngan anak2 buah aku.. layan je la gmbr ni...

bergmbr dl sblm gi tmpt org sembelih lembu... alhamdulillah thn ni aku dpt korban lagi..


ngan anak buah aku a.k.a tuan punya kamera.. br ting 4 tuh.. besar kalahkan makcik dia la..


raya aritu sempat gi melawat pakcik asben yg nazak sakit tua.. tapi kitorang x smpt melihat saat2 dia menghembuskan nafas terakhir pada isnin aritu, 22 November 2010 bersamaan 16 Zulhijjah 1431H lebih kurang jam 10mlm.. al-fatihah tuk arwah.. moga2 arwah ditempatkan disisiNYA diakhirat kelak.. amin.



:: gmbr 2 keping ckp la.. lain gmbr anak buah aku dh upload kat facebook..




0 Responses