Daisypath Anniversary tickers

.: SALAM AIDILADHA :.

Salam Aidiladha buat sume ummat islam... kemeriahan aidiladha x terasa sgt... xde org sibuk2 nk apply cuti.. tapi aku???... ttp nk cuti... mane leh beraya kat perantauan.. xsanggup aku dengar org bertakbir pagi raya.. dh la umah aku ni dekat ngan masjid.. kompem... rasenye nangis sorang2 aku.... x sanggup.... so, untuk mengelakkan perkara seperti ni berlaku, baik aku amik cuti n blk beraya kat kg jer(alasan kukuh nih. hehehe)..

gara2 lmbt apply cuti, kena marah kat bos.. tapi marah2 pn dia approve gak.. hehehe.. tu yg suke tu.. ptg ni lps balik keje, kami akan bertolak blk ke kelantan... dan yg plg seronok, thn ni sume ahli keluarga aku blk beraya sesama... jarng tau leh kumpul sume adik beradik(7 org jer)... sbb tu la aku nk blk gak.. turn thn ni umah aku dl k.. sukeeee...

dikesempatan ni, aku nk ucapkan

SELAMAT HARI RAYA AIDILADHA

MAAF ZAHIR BATIN


kepada yg memandu pulang ke kg halaman, hati2 di jalanraya k... pandu cermat jiwa selamat... igt org tersayang sedang menunggu kepulangan kita... kepada yg x boleh blk beraya bersama keluarga tercinta, selamat beraya di perantauan.. jgn sedey2 k.. kalu anda sedey, mereka kat kg pn turut sedey...





0 Responses