.: KELANTAN vs N9 :.

demam piala malaysia kembali lagi...mana satu yg akan jadi juara...hehehe. aku ni sbnrnye bknnye minat pn bola.. dulu2,disebabkan bola gak la aku bergaduh ngan abg ipar aku... ye la.. tv satu je kat umah... dia nk tgk bola.. aku nk tgk crite lain.. last2 aku majuk.. masuk tido.. hahaha... sbb tu la tiap kali ade perlawanan bola x kira la piala apa skali pn, aku x penah rase nk 'demam'.. lagi pn asben aku pn x brape gak tgk bola... x penah lagi la dia gilepak kat kedai mamak nk tgk bola... kat umah pn diax tgk bola.. tgk bola anak laki dia je la.. :D... nk kata kaki bangku, zaman bujang dl dia ni main bola.. tapi skang ni, aku x tau la sbb pe.. biar la.. kalu x tgk bola, bgs gak.. xde la nk berebut ngan aku remote tv astro.. hehehe

esok, final piala malaysia.. mesti sapa2 yg minat bola, dh rase 'demam' skang ni kan.. kwn aku yg dari kelantan pn sanggup dtg kl semata2 nk gi tgk kelantan lwn n9 kat stadium bkn jalil nun.. sanggup tu berabih duit tuk beli tiket.. mahal plak tuh.. kalu aku, duit tu kalu wat belanja makan lagi bagus kan.. tapi kalu org yg mmg minat bola, sanggup wat ape saje...

sebenarnye aku ade nk tepek gmbr penyokong cilik kelantan.. tapi gmbr lum transer lagi... nnt ade mase aku up gmbr penyokong cilik tuh... hidup kelantan.. wlpn aku ni x minat bola. tapi aku ttp sokong negeri kelahiran aku.... hrp2 xde la benda2 yg x diingini berlaku mase final esok... biase la... kelate ni kan ' gedebe'... takut2 ade yg panas baran....


MAJU LAH SUKAN UNTUK NEGARA... hehehe





3 Responses
  1. nanazack Says:

    'gedebe' tu apa sue? =)


  2. Mama Elman Says:

    gedebe????ape tuh...???


  3. $ue @nim Says:

    hahaha... nnt aku wat kamus tuk bahse kelate k... gedebe lebih kurang bawak maksud 'samseng' la...