Daisypath Anniversary tickers

.: MERIAHKAN !!! :.

pe yg meriahnye.... esok 5 november 2010 bersamaan 27 Zulkaedah 1431 adalah bday aku... bday aku yg terakhir sblm melangkau 3-series... :D...


yg lagi meriah nye, bday aku kali ni siap diumumkan CUTI lagi tuh... pahtu ramai plak tu indian yg celebrate. hahaha... kelakar plak rase bday aku thn ni bersamaan ngan hari raya depavali.... :D....

yg lagi buat aku rase terharu n happy ssgt ngan bday aku thn ni, aku sudah terima kad ucapan HAPPY BIRTHDAY dari seseorang wlpn lum tiba harinya... siapa yg bg kad tuh???? asben aku??? oh!! tidak... dia bkn jenis yg suka bg kad or hadiah... sbnrnye ni kad ucapan dari seorang cikgu dari pahang merangkap kakak rakan sepermainan aku mase kecik2 dl... ptt la aritu dia ada msg tny aku still dok subang lagi ker... rupenye ade maksud tersirat... pe2 pn aku ucapkan terima kasih bbyk kat cikgu NORIZAN ISMAIL (kalu2 ia ade terjah blog aku n baca entry ni la :D).... aku menantikan ucapan HAPPY BIRTHDAY dari suami tersayang plak ni...

celebrate??? x celebrate mana2 kot... cuma asben ajak aku gi zoo je la sabtu ni.. lgpn asyraaf lum penah gi tgk binatang2 kat sana lagi.. ibu dia pn lum penah gak gi zoo wlpn dh lama bermastautin kat kl nih.. gi jeram blakang zoo or gi paking kat zoo tu penah la dulu2.. hehehe..... xpe la... aku anggap ni cara asben aku celebrate bday aku thn ni... sbnrnye idea nk ajak aku gi zoo sabtu ni pn sbb kakak aku ada kat sini... guru pengiring kepada murid2 dia yg dtg lawatan ke kl.. kebetulan ari sabtu kakak aku nk gi zoo.. tu la dia ajak join skali... x kesah la.. :D


:: rase dh tua la plak bile nk meninggalkan angka 2 n menganjak ke angka 3. :D




10 Responses
  1. Anonymous Says:

    hepi bestday... in advance :D


  2. yanie Says:

    kak su............. happy deepavali.. eh silap.. happy birthday in advance... semoga test pregnant nnti postif.... :P


  3. Unknown Says:

    happy besday in advance sue....waaaahh... dlm diam2, mau tmbh lg sorg ek.... wish u luck :D...


  4. Selamat arijadi sue...semoga panjang umur dan murah rezeki...

    Good luck dlm memburu kerja baru. :)


  5. $ue @nim Says:

    yani : hahaha.. kalu depavali+raya, prg pgl deparaya.... kalu depavali+bday, jadi ape ek.. depaday kot.. hahahah.... uit.. pe kaitan post ni ngan test pegnent plak nih.. yani saje nk wat kontroversi la.. hahaha

    nana : tq nana... nana, ko jgn percaya ckp2 mamarazi tuh... lum tau kesahihanye lagi la.. ekekke.. aku bg laluan kat ko dl la.. pahtu br, i followwwww.... tapi kalu dh rezeki,aku terima ngan tangan terbuka je la. :D

    syah : tq syah.. amin.. moga doa yg baik akan dimakbulkan.. kita ni dh senja 20-an rupenye kan.. hrp2 aku dpt 'hadiah' hari jadi yg x ternilai thn ni... hadiah dpt keje baru... :D


  6. 3uri@ni Says:

    Selamat hari jd Sue :D aku dah tak baper bulan lg dah nak masuk 3 series, ko pulak baru nak masuk 29...cesh!

    May Allah bless you! :D


  7. Unknown Says:

    selamat hari lahir......... bestnya br nak masuk 2x.

    aku dgn zu dah x lama dah nak masuk 3 series. hurmmmm.........

    tp biarlah umur berlalu janji kita bahagia & tabah menghadapinya


  8. FaraMie Says:

    ermm sue..akulaa rsnya org terakhir wish kat ko ni. Happy beday. smg segala impianmu tercapai.Insya-Allah segala usaha dgn hati yg ikhlas habuannya pastikan tiba.


  9. cik.tet Says:

    since dh 8hb kn wish happy belated birthday la kt sue..semoga murah rezeki (dpt keje yg lebih baik n dpt baby lg..hihi)..


  10. $ue @nim Says:

    zue : tu la untung nye org yg smbt bday ujung thn... wlpn badan besar, angka umur tu still lagi kecik dari badan ko.. ekekeke....

    fyda : korang dah nk masuk 3series pn, badan kecik.. org x kata dah masuk 3series.. aku ni aritu penah mase gi bank org tu siap ckp umur aku dh 30lebih.. siot tul... tapi aku x marah pn.. kan nk awet muda.. mane bule marah2... kan.. :D

    farah : xpe farah.. wlpn org terakhir wish kat aku, x kesah la.. asalkan ikhlas.. kan... kan... semoga doa baik dari kwn2 dimakbulkan tuhan.. AMIN...

    cik tet : tq..tq... xpe wlpn dh belated.. moga doa kaktie tu dimakbulkan.. amin.. :D