.: SEMAKIN HAMPIR :.

skang ni br masuk 8 ramadhan, dh ade org pasang lagu raya la.... mesti ramai yg x sabar nk tunggu raya... sbnrnye, aku pn sama gak.. sbb time raya je bule kumpul ramai2 satu famili.. rase cam nk roboh umah mak aku kat kg nun.. hehehe....

arini 18hb Ogos, lagi 13hari nk sambut ulangtahun kemerdekaan Malaysia yg ke-53... tapi thn ni x terasa kehangatan bulan kemerdekaan... jarng nmpk kete yg pasang bendera... kalu ade pn, bule kira la brape bijik sgt... kalu dl, aku pn suke letak bendera kat kete... siap beli bendera besar wat bungkus bonet kete... smlm mase aku gi kl pn, aku rase sambutan bulan kemerdekaan kali ni kurang memberangsangkan... x byk bangunan yg ade bendera2 besar (mase naik lrt, nmpk la bangunan angkasapuri dah ditutupi ngan bendera Malaysia).. kat tmpt client aku pn, org br nk start pasang bendera... mase kat masjid jamek, kain rentang SALE lagi besar dari bendera yg digantung la.. hehehe.. dah tu cara peniaga2 menarik pelanggan.. nk wat camne kan....

mungkin sbb sambutan bulan kemerdekaan serentak ngan sambutan bulan pose... sbb tu la camni kan... lagi bagus kalu kita mengimarahkan sambutan bulan pose...





:: aku kibar kat sini je la bendera Malaysia... aci x... hehehe...




0 Responses