.: NAIK LAGI??? ADEH!!! :.

lps kenaikan harga minyak ngan gula, skng ni harga ayam plak naik ...adeh la.. korang baca sdiri la kat harian metro. camne ni.... harga barang asyek naik jer.. x sejuk pn lagi pasal kenaikan harga gula ngan minyak, heboh pasal kenaikan harga ayam plak.... pahni kita pakat2 mkn telur je la.. eh!!! telur pn dari ayam gak.. silap2 telur pn akan naik harga gak pahni.. x leh mkn ayam la pahni... nk beli ayam pn rase cam nk pikir panjang.. tapi aku ade idea bernas punya... asben aku kan ade bela ayam.. kalu aku rase nk mkn ayam, sembelih je la ayam dia tu kan.. hahaaha.... idea yg bikin aku ngan asben aku perang besar... hahaha.....

aku bangga jadi rakyat mesia, tapi part2 kenaikan harga barang ni, aku mmg x bangga langsung..



:: nk blk awl arini... x leh nk taip panjang lebar la... heheheh.. PARAM dok menunggu aku jer.. :D




0 Responses